صدها زخمی در بیمارستان‌های غزه روی زمین افتاده‌اند

صدها زخمی در بیمارستان‌های غزه روی زمین افتاده‌اند

درحالی که بیمارستان‌های نوار غزه اوضاع فاجعه باری دارند تک تیراندازهای رژیم صهیونیستی به سمت آوارگان فلسطینی در یک مدرسه شلیک می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف العقاد مدیر یکی از بیمارستان‌های نوار غزه در گفتگو با شبکه الجزیره تاکید کرد: اوضاع در بیمارستان‌های نوار غزه فاجعه بار است. در بیمارستان ما نزدیک به هزار زخمی و بیمار بر روی زمین خوابیده اند.

وی در ادامه افزود: ۲ تن از نیروهای امدادرسان ما در جریان حملات اسراییل زخمی شده اند. زخمی‌ها در خیابان‌ها افتاده اند و نمی‌توانند خود را به بیمارستان برسانند. در هر اتاق ۹ زخمی و بیمار جا داده ایم و جای بیشتری نداریم.

العقاد تصریح کرد: اکثر کسانی که به بیمارستان منتقل می‌شوند در ناحیه ستون فقرات شکستی دارند.

از سوی دیگر مدیر وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد: مدرسه خلیفه که دربرگیرنده بیش از ۱۰ هزار آواره فلسطینی است توسط اشغالگران صهیونیست تحت محاصره قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: تک تیراندازهای رژیم صهیونیستی به سمت آوارگان فلسطینی در این مدرسه شلیک می‌کنند.

شبکه الجزیره پیش از این گزارش داده بود که بررسی آخرین آمار شهدا و زخمی‌ها در نوار غزه در پی تشدید حملات وحشیانه جنگنده‌ها و توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه این باریکه از افزایش این تعداد حکایت دارد.

بر اساس این گزارش، حملات ارتش رژیم صهیونیستی طی روز جمعه علیه مناطق مختلف نوار غزه دست کم ۳۰۰ شهید برجای گذاشت که باعث شده آمار شهدای فلسطینی به بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ تن برسد.

در جریان این حملات تاکنون بیش از ۴۶ هزار فلسطینی زخمی شده اند.

کد خبر 5961581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha