۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۴

در گفت‌وگو با مهر عنوان شد؛

رشد ۲۰ درصدی قبولی سوادآموزان هرمزگانی

رشد ۲۰ درصدی قبولی سوادآموزان هرمزگانی

بندرعباس - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: قبولی ۶۰ درصد سوادآموزان در دوره های آموزشی نتیجه ی مطلوبی برای استان هرمزگان به همراه داشت.

احمد جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از ۶۰ درصد قبولی سوادآموزان در امتحانات پایانی خبر داد و بیان داشت: استان هرمزگان در سال تحصیلی ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۱۷ درصد حجم ابلاغی، تحت پوشش قرار داد که ازاین حجم تحت پوشش ۹۷ درصد در امتحانات شرکت کردند.

وی با بیان اینکه این دوره از امتحانات در صحت عمل با همکاری واحدهای اجرایی و نظارتی در پروسه زمانی سه ماهه انجام شد ادامه داد: این امتحانات با حضور ۸ هزار و ۲۴۸ سوادآموز درسه دوره سوادآموزی، انتقال و تحکیم انجام شد که ۵۵ درصد در دوره سوادآموزی، ۶۸ درصد در دوره انتقال و ۵۹ درصد در دوره تحکیم قبولی داشتند.

معاون سوادآموزی استان هرمزگان، با قدردانی از همراهی و مشارکت سواد آموزان و سایر ادارات شهرستان ها و مناطق جهت برپایی دوره‌ها گفت: جهت ساماندهی به وضعیت بی سوادی و رساندن استان به بالاترین سطح باسوادی تلاش وهمراهی همه دستگاه ها و سازمان های مردمی را می طلبد.

جعفری در راستای پیام امام خمینی (ره) مبنی بر اشاعه و ترویج سواد ادامه داد: نهضت سوادآموزی برنامه های جدیدی برای سوادهای نوین و قرآنی در دست تدوین دارد.

کد خبر 5961725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha