۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۰

استاندار مازندران:

۳۰۰۰ پروژه عمرانی در مازندران فعال است

۳۰۰۰ پروژه عمرانی در مازندران فعال است

ساری- استاندار مازندران با اشاره به اجرای سه هزار پروژه در استان، راه اندازی سامانه نظارت هوشمند و برخط را از جمله برنامه ها بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور بعدازظهر شنبه در حاشیه شورای برنامه ریزی استان با اشاره به طرح‌های مهم ملی و استادی و بررسی آن در شورای برنامه‌ریزی استان، نبود ماده ۲۳ را بخشی از مبانی فراروی اجرای طرح‌های ملی استانی بیان کرد: با دستور رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی کشور ماده ۲۳ برای طرح‌های استان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ۱۶ مصوبه مهم در شورای برنامه‌ریزی استان بررسی شده است، گفت: یک سری طرح‌های ملی در استان وجود دارد که متولی آن وزارتخانه‌ها هستند.

استاندار مازندران با بیان اینکه سه هزار پروژه در استان وجود دارد، گفت: برخی از پروژه‌ها توسط وزارتخانه‌ها در حال اجراست که ما تقاضای نظارت هوشمند توسط استان را کرده‌ایم و مصوب کردیم تا سامانه نظارت هوشمند پروژه‌های استان را راه اندازی کنیم.

حسینی پور گفت: این سامانه باید به عنوان داشبورد مدیریتی در اختیار مدیران استان قرار می‌گیرد تا بتوانیم پروژه‌های مهم استان را به صورت بر خط نظارت کنیم.

کد خبر 5961812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
      0 0
      خدارو شک ..خدا قوت .مازندران انشاالله درحال جون گرفتن