۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۵۹

بادامکی: مهم ۳ امتیاز بازی بود/ پس از دربی گل محمدی لیست می دهد

بادامکی: مهم ۳ امتیاز بازی بود/ پس از دربی گل محمدی لیست می دهد

مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: خدا را شکر که توانستیم در برابر هوادار پیروز شویم و با روحیه خوب خود را برای بازی با استقلال تهران آماده می کنیم.



به گزارش خبرنگار مهر، حسین بادامکی پس از دیدار تیم‌های پرسپولیس و هوادار که با برتری سرخ‌ها همراه شد، اظهار داشت: به کمیته اخلاق فراخوانده شده‌ام اما دلیل آن را نمی دانم. سوالی از من پرسیده شد و من جواب آن را دادم اما دلیل احظارم به کمیته اخلاق را نمی دانم.

او در خصوص بازی پرسپولیس و هوادار گفت: مهم ۳ امتیاز بازی بود که خداراشکر آن را به دست آوردیم و انشاالله با یک روحیه خوب، خودمان را برای دیدار با استقلال تهران آماده می‌کنیم.

بادامکی در خصوص جلسه چند روز پیش رضا درویش (مدیرعامل باشگاه پرسپولیس) با بازیکنان این تیم بیان کرد: جلسه خاصی نبود و مدیرعامل تصمیم گرفت که به بازیکنان سر بزند. سرمربی تیم تمام تلاش خود را می‌کند تا پرسپولیس پیروز شود. هوادار بازیکانان خوبی دارد و به نظرم شایسته قرار گرفتن در رده‌های بالایی جدول رده بندی هستند.

مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس افزود: با توجه به اینکه بازی گذشته را واگذار کردیم، استرس در این بازی طبیعی بود و دوست نداشتیم پیش از دربی امتیاز از دست دهیم. خداراشکر هر طور شده توانستیم این ۳ امتیاز را به دست آوریم و به تیم‌های بالانشین جدول نزدیک شویم.

بادامکی در خصوص تقویت تیم در نیم فصل گفت: قصد تقویت تیم را داریم و باید به نیمه پُر لیوان هم نگاه کرد. تیم‌های آکادمی باشگاه پرسپولیس عملکرد خوبی دارند و بازیکنان جوان رفته رفته به تیم بزرگسالان اضافه می‌شوند. یحیی گل محمدی هنوز لیست بازیکنان مد نظر خود را به ما نداده است اما پس از دیدار با استقلال قرار است جلسه‌ای شکل بگیرد تا گل محمدی بازیکنان مدنظر خود را به مدیریت باشگاه اعلام کند.

او در خصوص بازی دربی برابر استقلال تهران بیان کرد: بازی دربی با سایر دیدارها متفاوت است و حساسیت خودش را دارد؛ هم استقلال و هم پرسپولیس از تیم‌های بالانشین لیگ محسوب می‌شوند که این به حساسیت بازی را دو چندان می‌کند.

کد خبر 5962059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha