۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۱۲

فرمانده انتظامی کرمانشاه از سه راه قزانچی کرمانشاه بازدید کرد

فرمانده انتظامی کرمانشاه از سه راه قزانچی کرمانشاه بازدید کرد

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با حضور میدانی از سه راه قزانچی تا ایستگاه بازرسی شهید کرانی بازدید و دستورات لازم برای رفع مشکلات این مناطق را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پی گزارش‌های مردمی در سامانه ۱۹۷ مبنی بر ترافیک پر حجم محدوده سه راه قزانچی تا ایست بازرسی شهید کرانی (مقابل پاسگاه پلیس راه کرمانشاه - سنندج) بازدید و دستورات لازم برای رفع مشکلات این مناطق را صادر کرد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در بازدیدهای میدانی خود که جمعی از معاونان و مسئولان انتظامی و همچنین مدیران دستگاه‌های اجرایی وی را همراهی می‌کردند با احصا مشکلات، بر رفع هرچه سریع‌تر آنها تاکید کرد.

پس از دستورات سردار حاجیان مقرر شد برای کاهش نارضایتی به وجود آمده نسبت به اصلاح سرعت کاه‌های موجود و همچنین افزایش باندهای تردد اقدامات لازم به عمل آید.

بازدیدهای میدانی سردار حاجیان از ایست و بازرسی شهیدکرانی کرمانشاه و خصوصاً نقاط پرترافیک در راستای پاسخ وی به مطالبات مردمی که در تماس‌های متعدد تلفنی و ملاقات با شهروندان خواستار حل معضل ترافیکی کرمانشاه هستند، صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین پیش از آن از بزرگراه‌های امام (ره) و شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین مسیر میدان آزادی تا میدان فردوسی کرمانشاه، میدان آناهیتا و پروژه تعریض پل قره سو واقع در بزرگراه امام حسین (ع) بازدید کرده بود.

بازدیدهای میدانی سردار حاجیان با استقبال بسیار خوب مردم کرمانشاه مواجه شده است، شهروندان در حاشیه این بازدیدها ضمن قدردانی از اقدام فرمانده انتظامی استان، خواستار اصلاح هرچه سریع‌تر این نقاط توسط مسئولان ذی ربط هستند.

کد خبر 5962107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مجاهد IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      0 0
      فرمانده پای کار و ولایی یعنی همین ان شاء الله عاقبت بخیر بشوند
    • US ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      2 1
      نزدیک به ۳۰ ساله که طرح جاده شهرک الهیه به شهرک کرناچی در پروژه احداث ولی هنوز هیچگونه فعالیتی در این راستا انجام داده نشده است از مسئولین محترم کرمانشاه خواهش میکنم این پرژه عملی کنن هم میزان ترافیک میدان اناهایتا کاهش خواهد یافت هم میزان ترافیک میدان امام حسین بهترین پرژه جاده سنندج خواهد بود
    • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      0 0
      باتشکر از حسن نظر فرمانده محترم نیروی انتظامی اگر پل روگذر انجام بگیرد خیلی از مشکلات رانندگان حل‌ میشود ونکتی دیگر کمربندی غربی چند دست انداز بدجور دارد لطفا مسئولین محترم برای رفع آن مساعدت لازم راانجام دهند باتشکر
    • US ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      0 0
      جاده قدیم از اول شهرک دانش تا ابتداي شهرک ظفرتردد ماشین زیاده واتوبان سرحدی زاده کشش ندارد ،لاین کندرو درست کنند ‌که مشگل تردد افراد پیاده از عرض اتوبانهم رفع شود،وترافیک ماشین هم کاهش پیدا میکند
    • حسن US ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      0 0
      لاین کندرو جاده قدیم تهران دانش تا اول ظفر،ترافیک ماشین مشکل تردد عابر از عرض اتوبان سرحدی زاده