۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۲۲:۰۳

کارگاه آموزشی داناب در بهاباد برگزار شد

کارگاه آموزشی داناب در بهاباد برگزار شد

یزد- کارگاه آموزشی داناب در آموزش و پرورش بهاباد با حضور مدیران متوسطه دور اول این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر آموزش و پرورش بهاباد، عصر شنبه در کارگاه آموزشی داناب با اشاره به اهمیت طرح ملی داناب اظهار کرد: آموزش دبیران و دانش آموزان مقطع متوسطه اول در حوزه مباحث آبی، منابع آب و مدیریت مصرف در دستور کار وزارت نیرو و وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است.

علیرضا قطب الدینی تصریح کرد: توجه به نسل آینده و آگاه سازی آنها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا آیندگان نباید اشتباهات و تصمیمات نادرست را تکرار کنند.

وی بیان کرد: طرح دانش آموزی نجات آب موجب افزایش سواد آبی و آگاهی در بین مردم می شود زیرا دانش آموزان پتانسیل بالایی برای انتقال دانش خود در جامعه دارند وباید از این ظرفیت استفاده شود.

مدیر آموزش و پرورش بهاباد گفت: داناب واژه ای است که از حروف ابتدایی طرح ملی دانش آموزی نجات آب تشکیل شده و ویِژه دانش آموزان دوره اول متوسطه پایه های هفتم و هشتم و نهم است.

قطب الدینی ادامه داد: در این طرح در تلاشیم تا با تشریح شرایط موجود در منابع آب استان به ویژه منابع آب زیرزمینی، راهکارهای فرهنگی و عملیاتی نجات آب را با دانش آموزان به اشتراک بگذاریم.

وی عنوان کرد: طرح داناب طرحی ملی با هدف آموزش ارتقاء و اعتلای آگاهی عمومی دانش آموزان دوره اول متوسطه درزمینه مسائل و چالش های آب کشور است که در استان یزد با کارفرمایی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد و اداره کل آموزش و پرورش استان با عنوان مجری و سازمان جهاد دانشگاهی یزد با عنوان مشاور طرح در هفت سال متوالی در حال انجام است.

قرار است طرح داناب در مدارس متوسطه دور اول شهرستان بهاباد اجرا شود.

کد خبر 5962212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha