درگیری نیروهای مقاومت با عناصر صهیونیست در کرانه باختری

درگیری نیروهای مقاومت با عناصر صهیونیست در کرانه باختری

حملات نظامیان صهیونیست علیه مناطق مختلف کرانه باختری با شلیک گلوله به سمت فلسطینی‌ها و استفاده از گاز اشک آور در کنار حمله موشکی به ۲ خانه مسکونی همراه بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، اشغالگران صهیونیست مانند روزهای گذشته به مناطق مختلف کرانه باختری حمله کردند. این متجاوزان به اردوگاه جدید عسکر واقع در شرق نابلس یورش بردند و صدا چند انفجار از این منطقه به گوش رسیده است.

عناصر ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه عایده واقع در شهر بیت لحم نیز حمله کرده و تجهیزات نظامی گسترده خود را در شرق نابلس مستقر کرده اند. نظامیان اشغالگر در این حملات خود تعدادی از فلسطینی‌های بی گناه را بازداشت کرده و اموال آنها را مصادره و یا تخریب کرندد.

شهر طوباس واقع در شمال شرقی کرانه باختری نیز از حملات اشغالگران در امان نبوده به طوریکه ورودی‌های این شهر نیز بسته شده است. منابع آگاه از وقوع درگیری‌های مسلحانه میان نیروهای مقاومت فلسطین و متجاوزان در این شهر خبر داده اند.

منابع فلسطینی تاکید کردند که نیروهای مقاومت تجهیزات نظامیان صهیونیست را با پرتاب نارنجک‌های قدرتمند در شهر طوباس منهدم کردند.

هلال احمر فلسطین در شهر نابلس اعلام کرد که یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در جریان در گیری ها در منطقه عصیره شمالی نزدیک شهر طوباس زخمی شده است.

نیروهای فلسطینی همچنین به سمت نظامیان اشغالگر در نزدیکی اردوگاه قدیمی عسکر واقع در شرق نابلس شلیک کردند. در حمله صهیونیست‌ها به اردوگاه عسکر ۲ جوان فلسطینی زخمی شدند.

عناصر ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه مسکونی در شهر نابلس و روستای برقه نیز حمله کردند. ثائر العامر اسیر آزادشده فلسطینی در جریان این حمله بار دیگر بازداشت شد. نظامیان صهیونیست به شهر جنین در شمال کرانه باختری نیز یورش بردند.

این اشغالگران به منطقه ام رکبه در جنوب الخضر در جنوب بیت لحم نیز حمله کرده و علیه فلسطینی‌ها از گاز اشک آور استفاده کردند. متجاوزان صهیونیست ۲ خانه مسکونی در کرانه باختری و مشخصا طوباس را با حملات موشکی تخریب کردند و مانع ورود خودروهای امدادرسان به منطقه شدند.

کد خبر 5962325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha