افزایش شهدای فلسطینی در کرانه باختری/ تشدید حملات شهرک‌نشینان

افزایش شهدای فلسطینی در کرانه باختری/ تشدید حملات شهرک‌نشینان

در حالی تعداد شهدای حملات اشغالگران به کرانه باختری از ۷ اکتبر تاکنون افزایش یافته که حملات شهرک نشینان صهیونیست علیه شهروندان فلسطینی نیز تشدید شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که تعداد شهدای کرانه باختری از آغاز عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر گذشته تاکنون به ۲۷۴ تن افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش تعداد زخمی ها در کرانه باختری طی مدت اعلام شده به سه هزار و ۳۰۰ تن افزایش یافته است.

این وزارتخانه اعلام کرد که حملات شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینی ها تشدید شده به طوریکه از ۷ اکتبر تاکنون ۳۰۸ مورد از این حملات که به تخریب اموال فلسطینی ها و بیرون راندن دست کم ۱۴۳ خانواده فلسطینی یعنی هزار و ۱۴ شهروند فلسطینی از جمله ۳۸۸ کودک منجر شده رخ داده است.

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه روز گذشته از افزایش آمار شهدا و زخمی‌های حمله‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی به این باریکه خبر داد و اعلام کرد که در جریان این حمله‌ها بیش از ۱۷ هزار و ۷۰۰ فلسطینی به شهادت رسیده و ۴۸۷۸۰ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

القدره گفت: تک‌تیراندازهای اشغالگر زنان باردار را به محض ورود به زایشگاه کمال عدوان هدف قرار دادند و تعدادی از آن‌ها را به شهادت رسانده و برخی دیگر را زخمی کردند. همچنین تک‌تیراندازهای اشغالگر ۲ نفر از کادر پزشکی بیمارستان کمال عدوان را در ساعت‌های گذشته به شهادت رساندند.

کد خبر 5962347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha