۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۹:۱۹

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر:

روحانیون از دستاوردهای دولت در استان بوشهر بازدید کردند

 روحانیون  از دستاوردهای دولت در استان بوشهر بازدید کردند

بوشهر- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر از بازدید روحانیون تأثیرگذار در عرصه‌ تبلیغ و تبیین از دستاوردها و پیشرفت‌های دولت در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالرضا هاشمی صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به هدف از برگزاری این اردو افزود: اردوهای راهیان پیشرفت و توسعه برای روحانیون تأثیرگذار در عرصه‌ی تبلیغ و تبیین که در نیروهای مسلح استان بوشهر مشغول فعالیت هستند با همکاری استانداری بوشهر و سپاه امام صادق علیه‌السلام این استان در راستای تبلیغ و تبیین هرچه بهتر روحانیون از دستاوردهای نظام و انقلاب در جامعه برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر عنوان کرد: روحانیون تأثیر گذار در عرصه‌ی تبلیغ و تبیین در این اردو از پروژه‌هایی همچون آب شیرین کن، بیمارستان، بهداری، مسکن، ریل آهن و بزرگراه بازدید کردند.

 روحانیون  از دستاوردهای دولت در استان بوشهر بازدید کردند

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه اردوهای راهیان پیشرفت از مأموریت‌های مهم قرارگاه تبیینی و تبلیغی روحانی شهید محمد حسن ابراهیمی می‌باشد اذعان کرد: شرکت‌ها و مجموعه‌های عظیم و تأثیر گذار در کشور که در استان بوشهر مستقر هستند از جمله مکان‌هایی به شمار می‌روند که در آینده روحانیون تأثر گذار در عرصه‌ی تبلیغ و تبیین این استان از آنها بازدید می‌کنند.

کد خبر 5962366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha