۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۶

استاندار زنجان:

توجه ویژه به توسعه و تقویت امور تربیتی در مدارس زنجان صورت گیرد

توجه ویژه به توسعه و تقویت امور تربیتی در مدارس زنجان صورت گیرد

زنجان-استاندار زنجان گفت: باید توجه ویژه به توسعه و تقویت امور پرورشی و تربیتی در سطح مدارس استان صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی صبح یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه باید توجه ویژه به توسعه و تقویت امور پرورشی و تربیتی در سطح مدارس استان صورت گیرد، گفت: توجه و تمرکز ویژه بر برنامه‌های تربیتی در آموزش و پرورش استان صورت بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه نیازمند طرحی منسجم برای پیگیری مسائل تربیتی در مدارس هستیم، افزود: توجه به مسائل تربیتی نقش مهم و تأثیرگذار در مقابله با چالش‌ها در حوزه آموزش و پرورش دارد و بازخورد این امر در جامعه می‌تواند خود را به عینه نشان دهد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه توجه به حوزه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در مدارس می‌تواند نقش مهمی در آینده دانش آموزان داشته باشد، ادامه داد: دانش آموزان به رشته‌های فنی و حرفه‌ای سوق پیدا کنند و مزایایی این فرآیند به دانش دانش تاکید شود.

افشارچی افزود: کیفیت آموزش در این رشته‌ها باید مورد توجه قرار گیرد تا این دانش آموزان در ادامه تحصیل بتوانند موفقیت‌های بیشتری کسب کنند.

وی ادامه داد: برنامه ریزی هدفمند، کشف استعدادها و ایجاد برنامه‌های تقویتی و فراهم‌سازی بستر مناسب آموزشی و پرورشی می‌تواند تأثیر بسزایی در افزایش انگیزه و تلاش دانش‌آموزان داشته باشد.

استاندار زنجان داشتن برنامه عملیاتی هدفمند در جلسات شورای آموزش و پرورش استان، گفت: از طرح مباحث جزیره‌ای در شورای آموزش و پرورش استان استفاده شود و در هر جلسه یک طرح و موضوع خاصی مورد توجه قرار گیرد تا آن طرح با هم افزایی به نتیجه برسد.

کد خبر 5962487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha