۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۵۵

مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه کردستان:

استعداد و توانایی دانشجویان شناسایی شود

استعداد و توانایی دانشجویان شناسایی شود

بیجار- مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه کردستان گفت: به عنوان متولی فرهنگی باید استعداد و توانایی دانشجویان را شناسایی کنیم تا بدانند سرمایه‌های ارزشمندی دارند و به خود باوری برسند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلی فرهنگیان عصر یکشنبه در آئین گرامیداشت روز دانشجو در دانشکده علوم پایه بیجار اظهار کرد: دانشجویان باید در رشته‌ای که مشغول به تحصیل هستند، تخصص کسب کردە و در کشور حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی افزود: لازم است به عنوان متولی فرهنگی استعداد و توانایی دانشجویان را شناسایی کنیم تا بدانند سرمایه‌های ارزشمندی دارند و به خود باوری برسند.

رئیس دانشکده علوم پایه بیجار نیز در این مراسم ضمن تبریک روز دانشجو اظهار داشت: لازم است تا دانشجویان برای پیشرفت و توسعه ایران در عرصه علمی و پژوهشی تلاش کنند.

میثم حسینی افزود: لازم است دانشجویان در جهت پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی تلاش کنند تا ایران اسلامی آینده درخشان‌تری داشته باشد.

وی ادامه داد: روز دانشجو یادآور ارزش و نقش مهم دانشجویان در ساختار جامعه است و همواره یادآور بهترین زمان برای پیشبرد علم و دانش در جامعه است.

رئیس دانشکده علوم پایه بیجار خاطر نشان کرد: نیاز است زیرساخت‌های دانشگاه و امکانات آن برای ارائه خدمات هر چه بهتر به دانشجویان توسعه یابد.

گفتنی است؛ اجرای موسیقی، مسابقه دانشجویی و شعرخوانی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

کد خبر 5962614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha