۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۶

مدیرکل بنیاد مسکن زنجان:

پروژه مسکن گلشهر و خرمدره در زنجان تحویل متقاضیان می‌شود

پروژه مسکن گلشهر و خرمدره در زنجان تحویل متقاضیان می‌شود

زنجان- مدیرکل بنیاد مسکن زنجان گفت: همزمان با دور دوم سفر ریاست جمهوری پروژه‌های ۵۴ واحدی خرمدره و ۶۴ واحد از فاز اول پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا خواجه‌ای گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت به عهده بنیاد مسکن است.

وی اظهار کرد: ساخت ۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت به این نهاد واگذار شده که تاکنون احداث ۲ هزار واحد آغاز شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: همزمان با سفر دور دوم ریاست جمهوری به استان، پروژه‌های ۵۴ واحدی خرمدره و فاز اول از پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر (۶۴ واحد مسکونی) افتتاح و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

خواجه‌ای، تصریح کرد: پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر با مساحتی بالغ بر ۵۲۵۴۲ متر مربع در حال ساخت است که به طور میانگین ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که فاز اول این پروژه به تعداد ۶۴ واحد در حال اتمام است و به زودی به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

وی افزود: پروژه نهضت ملی مسکن هیدج در حال حاضر در ۴ فاز (۹۶ واحدی، ۲ فاز ۸۰ واحدی و ۹۸ واحدی) در حال ساخت است، که به طور میانگین این پروژه بیش از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان یادآور شد: در حال حاضر پروژه‌های مسکن در دست طراحی به تعداد ۳۵۰۰ واحد است.

کد خبر 5962693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha