۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۳

مجید جلالی:

تاج قول حمایت داده است/ استعدادهای بی نظیری در ایران وجود دارد

تاج قول حمایت داده است/ استعدادهای بی نظیری در ایران وجود دارد

مدیر جدید فنی (تکنیکال دایرکتور) فدراسیون فوتبال ایران با اشاره پیشرفت فوتبال جهان گفت: باید همه پای کار بیایند تا به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی در مراسم معارفه خود به عنوان مدیر توسعه و پیشرفت فوتبال ایران اظهار داشت: اولین باری است که یک پست سازمانی می‌گیرم و همیشه به عنوان مربی و معلم خدمت کرده ام. در سمینارهای مختلفی که در سال‌های گذشته در کشورهای مختلف شرکت می‌کردم افرادی می‌آمدند و در مورد پیشرفت و توسعه فوتبال کشور خود صحبت می‌کردند.

او ادامه داد: همیشه من حرص می‌خوردم که چرا در ایران نباید در خصوص آموزش و بازیکن سازی نهادی وجود داشته باشد. من در کشورهای مختلف در کمپ آموزشی آنها شرکت کرده ام از جمله لاماسیا اسپانیا که تجربه‌های خوبی کسب کردم.

وی در ادامه گفت: من در روستاها و استان‌های مختلف ایران سفر کرده ام و دیده ام که چه استعدادهایی وجود دارند و تمام اطلاعات خودم را در ۱۲ کتاب نوشتم و در رابطه به تمام مسائل و تمام سنین اطلاعات کافی دارم از ۷ سال تا ۱۸ سال باید بازیکن سازی کنیم که روش‌های مختلف خود را دارد.

مدیر توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال ایران در خصوص قبول کردن این سمت عنوان کرد: در ابتدا که تارقلی زاده به من پیشنهاد داد با مهدی تاج صحبت کردم و به او گفتم خیلی‌ها به من گفته اند که این سمت را قبول نکن چون فدراسیون از تو حمایت نمی‌کند.

جلالی تصریح کرد: تاج در آن جلسه صحبت‌های خوبی انجام داد و اعلام کرد با تمام برنامه‌ها در زمینه استعدادیابی موافق است. ما گستردگی باید در فوتبال ایران ایجاد کنیم.

وی در ادامه در رابطه با شیوه کاری خود توضیحاتی داد و با به نمایش در آمدن پاورپوینتی در رابطه با بخش‌های مختلف توسعه و پیشرفت فوتبال توضیحاتی داد.

تاج قول حمایت داده است/ استعدادهای بی نظیری در ایران وجود دارد

مدیر توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال با اشاره به وجود ناظر مربیان گفت: احتمال دارد از نیم فصل دوم و یا از فصل آینده ناظر مربیان را به لیگ برتر اضافه کنیم. مدرسانی را برای تربیت بازیکنان از ۷ سال تا ۱۸ سال تربیت خواهیم کرد و در هر بخش آنها را ارزیابی می‌کنیم. تمام آکادمی‌های فوتبال نظارت خواهند شد و درجه بندی می‌شوند.

جلالی در پایان خاطر نشان کرد: تیم‌های ملی پایه از ۱۱ سال تا ۱۷ سال خواهد بود و این مسئولیت‌ها مشترک است و نیازمند حمایت همه جانبه از سوی تمام مسئولان را دارد. از جوانان و متخصصانی بهره خواهیم گرفت که به فوتبال کشور کمک کنند.

کد خبر 5962844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha