۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۴

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

دشمن به دنبال ناامید کردن مردم است

دشمن به دنبال ناامید کردن مردم است

گچساران- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن تلاش می کند که با دسیسه های مختلف، مردم‌ و بویژه جوانان را ناامید کند که باید هوشیار باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید نصیر حسینی بعدازظهر یکشنبه در همایش بزرگ جهاد تبیین در گچساران افزود: دشمن امروز عظمت انقلاب و ولایت فقیه را می‌داند.

وی با بیان اینکه متولیان امر باید جامعه را بر اساس احکام الهی پایه ریزی کنند، گفت: انسان‌ها با توجه به رفتار و اعمالی که انجام می‌دهند باید در درگاه الهی پاسخگو باشند.

امام جمعه یاسوج اظهار داشت: وقتی انقلاب شد مستشاران غربی در صنعت نفت می‌گفتند که چرخ صنعت نفت از تولید خواهد ایستاد اما امروز به همت فرزندان این مرز و بوم بیشتر تجهیزات در این صنعت تولید داخلی است.

حسینی با بیان اینکه امروز در حوزه پزشکی، هسته‌ای، هوافضا، علمی و پژوهشی، صنعت دفاعی و در حوزه خدمات رسانی به پیشرفت‌های قابل توجهی رسیده‌ایم، گفت: قبل از انقلاب، نفت این مملکت را به تاراج می‌بردند و فقر در زمان پهلوی در کشور بیداد می‌کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی با قدرت راهش را ادامه خواهد داد و حوزه نفوذ نظام اسلامی در سراسر جهان دیده می‌شود.

حسینی تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب توان تحمل پیشرفت و توسعه کشور در زمینه‌های مختلف علمی و دفاعی را ندارد و به دنبال ایجاد فتنه برای جلوگیری از پیشرفت کشور هستند.

کد خبر 5963007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha