۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۴۰

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

گلستان برای رسیدن به حد مطلوب نیازمند ۱۰۰۰ تخت بیمارستانی است

گلستان برای رسیدن به حد مطلوب نیازمند ۱۰۰۰ تخت بیمارستانی است

گرگان-رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: با توجه به اقداماتی که در حوزه بهداشت و درمان در دولت سیزدهم انجام شده برای رسیدن به حد مطلوب و استانداردها نیازمند هزار تخت بیمارستانی دیگر هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید گل‌فیروزی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دو سال دولت سیزدهم به جز مصوبات سفر رئیس جمهور به استان گلستان مبلغ ۶ هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال جهت ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی در استان هزینه شد.

وی با اشاره به اینکه در سفر دوم رئیس جمهور به استان گلستان شاهد احداث هفت پروژه بهداشتی با زیربنای سه هزار و ۹۳۴ مترمربع خواهیم بود، افزود: این پروژه‌ها شامل مراکز جامع سلامت قره‌بلاغ آق‌قلا، دارکلاته و رضاآباد رامیان، مراوه‌تپه و خانه بهداشت سیاه‌تلو و اُخلی‌آباد خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان از آغاز عملیات اجرایی احداث خوابگاه دانشجویی با ظرفیت ۵۰۰ نفر در این دوره از سفر رئیس جمهور به استان گلستان خبر داد و گفت: این پروژه با اعتبار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: ۳۵ خانه بهداشت از محل محرومیت‌زدایی احداث خواهد شد که برای ساخت این تعداد از پروژه‌ها ۴۹۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

گل فیروزی یادآور شد: با توجه به اقداماتی که در حوزه بهداشت و درمان در دولت سیزدهم انجام شده برای رسیدن به حد مطلوب و استاندارها نیازمند هزار تخت بیمارستانی دیگر هستیم.

کد خبر 5963070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha