۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۲

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) چهارمحال و بختیاری:

قرارگاه تحول و توانمند سازی محلات در چهارمحال و بختیاری شکل گرفت

قرارگاه تحول و توانمند سازی محلات در چهارمحال و بختیاری شکل گرفت

شهرکرد-مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای محرومیت زدایی استان چهارمحال و بختیاری قرارگاهی تحت عنوان قرارگاه تحول و توانمند سازی محلات شکل گرفته است.

محمود ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در راستای محرومیت زدایی در سطح محلات حاشیه‌ای در شهرها استان چهارمحال و بختیاری قرارگاهی تحت عنوان قرارگاه تحول و توانمند سازی محلات شکل گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این قرارگاه‌ها تحت عنوان خانه‌های احسان می‌باشند تصریح کرد: در خانه‌های احسان برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، مذهبی و اجتماعی صورت می‌گیرد.

ابراهیمی ادامه داد: در منطقه الهیه شهرستان بروجن نیز یک خانه احسان تشکیل شده است که با افتتاح این خانه جوانان دغدغه مند و پویا شناسایی می‌شوند و در آنجا فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی انجام می‌دهند.

وی اذعان داشت: خانه‌های احسان با هدف گذاری و برنامه ریزی، آسیب‌های اجتماعی را شناسایی می‌کنند و امیدواریم با حمایت همه دستگاه‌های اجرایی بتوان در راستای حل مسائل، مشکلات و آسیب‌ها قدم‌هایی برداشته شود.

خانه‌های احسان در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کنند

بهنام ربیعی مسئول خانه احسان الهیه بروجن در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: خانه احسان الهیه فاز یک در شهرستان بروجن افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه امید است در این محله خدمات شایان داشته باشیم بیان داشت: لازم است در خانه‌های احسان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و مذهبی فعالیت وجود داشته باشد.

ربیعی خاطر نشان کرد: در محله الهیه بروجن ظرفیت بالایی وجود دارد که با سازماندهی خانه احسان می‌توان خدمات خوبی نیز برای مردم ارائه داد.

وی با تاکید بر اینکه هدف ما رفع گوشه‌ای از مشکلات مردم می‌باشد گفت: خانه احسان در راستای حل مشکلات و معضلاتی که محله دارد گام بر می‌دارد و در همین راستا تلاش خود را به کار می‌بندد.

کد خبر 5963563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha