۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۸

استاندار خوزستان:

مدرسه‌های استثنایی باید در همه شهرهای خوزستان فعال باشند

مدرسه‌های استثنایی باید در همه شهرهای خوزستان فعال باشند

باوی- استاندار خوزستان گفت: شرایط تحصیل دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و استثنایی باید با کمترین مشکل و هزینه فراهم شود به همین منظور باید در همه شهرستان‌های استان مدرسه‌های استثنایی فعال باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب پیش از ظهر امروز دوشنبه در حاشیه آئین بهره برداری از نخستین مدرسه استثنایی شهرستان باوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساخت این مدرسه در شهرستان باوی زمینه تحصیل آسان‌تر دانش‌آموزان استثنایی منطقه را فراهم می‌کند تا با مشکلات کمتر و علاقه بیشتری به تحصیل خود بپردازند.

وی ادامه داد: توسعه ساخت مدرسه‌های استثنایی برای ترغیب ادامه تحصیل دانش‌آموزان استثنایی در خوزستان ضروری است تا این قشر با طی کردن مسافت کوتاه‌تر و مشکلات کمتری در کلاس درس حاضر شوند.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه معلولیت نباید محدودیتی برای ادامه تحصیل این دانش آموزان باشد، تاکید کرد: نخبگانی در این قشر وجود دارد که در گروه‌های کمتر دیده می‌شوند.

حسینی محراب با تاکید بر اینکه بهبود امکانات تحصیلی دانش آموزان استثنایی از سیاست‌های دولت است، گفت: شرایط تحصیل دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و استثنایی باید با کمترین مشکل و هزینه فراهم شود به همین منظور باید در همه شهرستان‌های خوزستان مدرسه‌های استثنایی فعال باشد.

کد خبر 5963635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha