۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۸

فرمانده انتظامی نهبندان خبر داد؛

کشف ۳ هزار و ۲۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز در نهبندان

کشف ۳ هزار و ۲۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز در نهبندان

بیرجند-فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف ۳ هزار و ۲۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین عرب اظهار کرد: مأموران بخش «سرداران» انتظامی شهرستان نهبندان در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یکدستگاه خودروی اسکانیا که از سمت سربیشه به نهبندان در حرکت بود مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی نهبندان افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از خودرو، تعداد ۳ هزار و ۲۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز و قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی طیور قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۴میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

عرب گفت: ماموران در این رابطه یکدستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی فرماندهی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهادها و بخش ها با انتظامی ضروری است.

کد خبر 5963668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      0 0
      تا کی .خلاف اختلاس .دزدی زمین خواری .تصرف بیت المال ..کوه خواری ..باید تحل کنیم..
    • حسین IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      0 0
      بخاطر حمایت از مرغداران سیستان حمل از استان های همجوار بعضی وقتها ممنوع و بعضی وقتها آزاد هست یکسره تکلیف مردم رو باید روشن کنن مرغ تو سیستان و بلوچستان گران هست.