۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۵

میراحمدی مطرح کرد؛

پیش‌بینی حضور ۵ میلیون زائر در اربعین ۱۴۰۳

پیش‌بینی حضور ۵ میلیون زائر در اربعین ۱۴۰۳

رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: حضور ۵ میلیون زائر در پیاده روی اربعین ۱۴۰۳ پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمجید میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی امروز (دوشنبه) در حاشیه صد و بیست و یکمین جلسه اربعین حسینی با اشاره به تدوین برنامه‌های سال ۱۴۰۳ اربعین حسینی، اظهار داشت: در سایه همکاری و همدلی مسؤولان عراقی و ایرانی اربعین سال ۱۴۰۲ به یاد ماندنی و رضایت‌بخش بود.

میراحمدی گفت: همکاری و تعامل وسیع‌تر با کشور عراق از اولویت‌های ستاد اربعین است و در آینده نزدیک مسئولین عراقی به کشورمان سفر خواهند کرد و مباحث مطرح شده در این جلسات بیان خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این جلسات برنامه‌های اربعین برای سال ۱۴۰۳ تدوین خواهد شد، خاطرنشان کرد: طبق پیش‌بینی‌ها سال ۱۴۰۳ پنج میلیون زائر اربعین حسینی به عراق سفر خواهند کرد که باید برای خدمات به این زائران آمادگی داشته باشیم.

میراحمدی گفت: جلسه شورای راهبردی اربعین حسینی به ریاست رئیس جمهور برگزار خواهد شد و سیاست‌های جدید اربعین حسینی برای سال ۱۴۰۳ مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس ستاد اربعین حسینی با اشاره به اقدامات فرهنگی گفت: طی گزارش ارائه شده در طی ۱۰ سال گذشته بیش از هزار کتاب و مقاله توسط شخصیت‌های فرهنگی منتشر شده است؛ همچنین امروز هفت جلد کتاب در حوزه اربعین رونمایی شد.

کد خبر 5963714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha