۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۴

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

تحقق رشد ۸ درصدی کشور تا پنج سال آتی ضروری است

تحقق رشد ۸ درصدی کشور تا پنج سال آتی ضروری است

اراک- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تحقق رشد ۸ درصدی کشور تا پنج سال آتی ضروری است و در این راستا باید تمام ظرفیت‌ها به کار گرفته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جلیلی پیش از ظهر دوشنبه در جریان سفر به اراک و بازدید از واحد تولیدی هپکو، اظهار کرد: با بهره گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و مراکز علمی، می‌توان شاهد توسعه و رونق تولید در واحدهای تولیدی باشیم چرا که دستاورد این مهم، صرفه‌جویی ارزی و جلوگیری از واردات غلط و ارزآوری و افزایش اشتغال در کشور است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت این واحد تولیدی نیاز است جذب بازارهای جدید و بحث صادرات مورد توجه ویژه قرار گیرد و به تولید داخل اکتفا نکرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به وضعیت نامناسب حقوق کارگران این واحد تولیدی در سال‌های گذشته گفت: با وجود آنکه عدم پرداخت حقوق کارگران مشکلاتی را برای تأمین معیشت این قشر زحمتکش ایجاد کرده بود اما با همت و غیرت، تولید را متوقف نکردند که مایه افتخار است.

جلیلی بیان کرد: جبران کاستی و عقب‌افتادگی سال‌های گذشته باید مورد توجه باشد و با توجه به ظرفیت‌های کشور تحقق رشد ۸ درصدی کشور تا پنج سال آتی امری ضروری است و از تمام ظرفیت‌ها باید در این راستا بهره گیری کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وجود همت و غیرت کارگرانی همچون این واحد تولیدی، یکی از راه‌های دستیابی به رونق تولید و رشد اقتصادی کشور است.

کد خبر 5963870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha