۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۷

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان مطرح کرد؛

تقویت ارتباطات و بصیرت افزایی رویکرد برنامه‌های ایام فاطمیه

تقویت ارتباطات و بصیرت افزایی رویکرد برنامه‌های ایام فاطمیه

کاشان - رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: تقویت ارتباطات اجتماعی و بصیرت افزایی رویکرد برنامه‌های ایام فاطمیه است.

محمدعلی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ایام فاطمیه، فرصت مناسبی برای ترویج و تبلیغ فرهنگ و سیره فاطمی در جامعه است، اظهار داشت: رویکرد برنامه‌های این ایام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان امید آفرینی، تقویت ارتباطات و پیوندهای اجتماعی و بصیرت افزایی است.

وی ابراز داشت: با فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در حمایت از مادران و کودکان شهید غزه، فضاسازی شهری با اکران بنرهایی با مضمون «به رسم مادر» انجام شد و همچنین کتیبه‌های عزای فاطمی نیز ویژه اداره‌ها و ارگان‌های شهر تهیه و توزیع شد.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های این ایام در مساجد، محلات، مدارس و فرهنگ‌سراها خواهد بود، تصریح کرد: پنجمین «شب شعر و ذکر فاطمی» با حضور شاعران و مداحان اهل بیت (ع) طی همکاری با کانون مداحان و شاعران مذهبی، بسیج مداحان در هیئت حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد.

وی افزود: شب شعر «دانه‌های انار فاطمه‌ایم» با همکاری هیئت فرهنگی عشاق الحسن، مسابقه کتابخوانی «کشتی پهلو گرفته»، «نمایش فاطمی» در مناطق مختلف شهری به کارگردانی محسن خسروی، کارگاه‌های آموزشی با موضوع سبک زندگی فاطمی ویژه خانواده‌ها و برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله مسابقه نقاشی، مرثیه سرایی و نمایشگاه ویژه دانش‌آموزان در منطقه لتحر از برنامه‌هایی است که برای ایام فاطمیه تدارک دیده شده است.

فرجی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ایام فاطمیه بهترین فرصت برای شناخت حضرت فاطمه (س) است، تاکید کرد: به منظور معرفی فضائل ایشان برنامه پویش «پیک فاطمی» و «نسل فاطمی» ویژه دانش‌آموزان با همکاری گروه تبلیغی موعود و اداره آموزش و پرورش، ویژه برنامه «محله فاطمی» همراه با اجرای شعرخوانی، سرود، پرده خوانی، سخنرانی و مدیحه سرایی در مساجد و محلات شهر کاشان اجرا می‌شود.

کد خبر 5963878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha