۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۳۶

جدال شهر راز شیراز و شهرداری آستارا در حافظیه برگزار می‌شود

جدال شهر راز شیراز و شهرداری آستارا در حافظیه برگزار می‌شود

شیراز - تیم‌های فوتبال شهر راز شیراز و شهرداری آستارا در این هفته از رقابت‌های لیگ دسته یک، فردا با هدف کسب سه امتیاز این بازی، در ورزشگاه حافظیه شیراز با هم رقابت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته شانزدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور تیم فوتبال شهر راز شیراز، فردا سه‌شنبه ۲۱ آذرماه در ورزشگاه حافظیه میزبان شهرداری آستارا، تیم چهاردهم جدول خواهد بود.

تا آخر هفته پانزدهم، شهر راز شیراز با سرمربی جوان و ملی پوش خود ستار زارع توانسته به پنج برد و شش تساوی دست یابد و در چهار مسابقه نیز نتیجه را به حریف واگذار کند تا با ۲۱ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی با تفاضل گل مثبت دو قرار بگیرد.

ستار زارع و شاگردانش در ورزشگاه حافظیه و با حمایت هواداران خود به امید کسب سه امتیاز و صعود به رده‌های بالاتر رو در روی شهرداری آستارا قرار خواهد گرفت.

فجر شهید سپاسی دیگر تیم شیرازی حاضر در لیگ آزادگان در تبریز به مصاف مس سونگون خواهد رفت.

فجر که در این فصل از لیگ دسته یک فوتبال کشور همانند سال‌های قبل در قامت یک مدعی صعود به لیگ برتر ظاهر شده، هفته پیش در شیراز با یک گل مشکوک مغلوب شد تا نتواند به صدر جدول صعود کند و این هفته به دنبال جبران نتیجه هفته قبل و کسب سه امتیاز کامل است.

زردپوشان دیار حافظ از ۱۵ مسابقه قبلی خود موفق به کسب هشت پیروزی و سه تساوی شده و چهار مسابقه نیز بر وفق مرادشان نبوده و مغلوب شده‌اند تا با ۲۷ امتیاز در رده چهارم جدول و پنج امتیازی صدر جدول قرار گرفته باشد.

گفتنی است که مهدی رجب زاده، مربی فجر سپاسی شیراز به دلیل انتقاد از رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال پس از بازی گذشته فجر با چادرملو با محرومیت تا اطلاع ثانوی مواجه شده و این موضوع کار زردپوشان شیرازی را دشوار خواهد کرد.

کد خبر 5964079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha