۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۲۱:۰۹

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی‬ استان‬ بوشهر:

استکبار همواره روایت‌گری دروغ را در برنامه خود داشته است

استکبار همواره روایت‌گری دروغ را در برنامه خود داشته است

بوشهر- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: آنچه که ما از استکبار در طول تاریخ می‌بینیم روایتگری دروغ از جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم افروغ عصر یکشنبه در رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان بوشهر اظهار کرد: رویدادهای عصر کنونی به روایتگری دقیق و هنرمندانه نیاز دارد؛ اگر ما بتوانیم مسائل حقیقی جامعه را انعکاس دهیم، در گام‌های دیگر نیز موفق خواهیم بود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه آنچه که ما از استکبار در طول تاریخ می‌بینیم روایتگری دروغ از جامعه است، ادامه داد: برای اینکه بتوانیم حقایق را به جامعه بگوییم باید نیرو پروری را سرلوحه قرار دهیم تا محصولات فاخر از حقیقت‌ها تولید شود.

وی اضافه داشت: رویدادهایی مثل رویداد تولید محتوای بسیج در راستای اجرای وظیفه بسیج در میدان روایت‌ها است و به همین دلیل تربیت نیروی توانمند از اولویت‌های بسیج قرار گرفته است.

در دومین روز از رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان بوشهر که در عسلویه در حال برگزاری است، مسؤولان استان در کنار شرکت‌کنندگان حضور یافته و از نزدیک با دستاوردها و آثار این دوره آشنا شدند در این راستا، برنامه ریزی برای هموار کردن مسیر افراد توانمند و استعدادیابی توسط مسؤولان انجام شد.

کد خبر 5964174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha