۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۹

درآمدهای مالیاتی چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری محقق شد

درآمدهای مالیاتی چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری محقق شد

شهرکرد- معاون هماهنگی امور اقتصادی چهارمحال و بختیاری گفت: خوشبختانه درآمدهای مالیاتی استان در سال‌جاری محقق شد و مازاد درآمدهای مالیاتی برای توسعه استان هزینه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدکاظم منزوی صبح امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه مالیات در دولت سیزدهم در استان، اظهار کرد: حجم بسیاری از مشکلات مالیاتی استان به‌ویژه در حوزه اصناف رفع شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: خوشبختانه درآمدهای مالیاتی استان در سال‌جاری محقق شد و مازاد درآمدهای مالیاتی برای توسعه استان هزینه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مسؤولان کلان برای ایجاد اشتغال، افزایش تولید و رفع مشکلات تولیدکنندگان حمایت بیشتری جهت تقویت حوزه امور مالیاتی در استان‌ها داشته باشند، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم به مطالبات کارآفرینان و تولیدکنندگان توجه دارد و دستورهای لازم را برای تسهیل در امور کارآفرینی صادر می‌کند.

منزوی عنوان کرد: انجام محاسبات و آگاهی مودیان نقش مهمی در ارتقای حوزه امور مالیاتی دارد و همکاری بیش‌تری برای پرداخت مالیات خواهند داشت.

کد خبر 5964557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha