۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۹

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران:

پاسداری از انقلاب اسلامی یک تکلیف است

پاسداری از انقلاب اسلامی یک تکلیف است

خرم‌آباد - جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه پاسداری از انقلاب اسلامی یک تکلیف است، تاکید کرد: امروز دشمنان ما در موضع انفعال قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی فدوی امروز سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در سخنانی با تأکید بر لزوم خدمتگزاری به مردم، اظهار داشت: خدا را شکر که شجره طیبه سپاه و بسیج را امام راحل بنیان گذاشت، به برکت این امر این ۴۵ سال پاسداری از انقلاب اسلامی برای پاسداران محقق شده است.

پاسداری از انقلاب اسلامی یک تکلیف است

وی عنوان کرد: امام راحل فرمودند که پاسداری یک تکلیف است، یک شغل نیست، همه شغل‌ها شریف هستند، اما تکلیف یک‌روالی است که بین بنده خدا و خدا برقرار است در این راستا باید مانند چیزی که تکلیف است به کار نگاه کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه به پاسداری باید به‌مثابه یک تکلیف نگاه کرد، افزود: وقتی در دل، کلام و عمل این امر محقق شد، خداوند به او برکتی می‌دهد که نتیجه آن انجام تکلیف است، پاسداری از انقلاب اسلامی یک تکلیف است.

سردار فدوی با بیان اینکه از روز ۲۴ بهمن سال ۵۷، به انقلاب اسلامی از سوی خبیث‌ترین خبیث‌های عالم یعنی آمریکا، شیطان بزرگ و عواملش حمله شده، از این ۴۵ سال یک روز هم نبوده از شرارت و دشمنی علیه انقلاب اسلامی اینها کوتاهی کنند، گفت: اگر کاری بوده و نکرده‌اند، نتوانسته‌اند، ما در سپاه حتی یک ۲۴ ساعت را از دست نداده‌ایم تا به تکلیف عمل کنیم.

وی ادامه داد: چون ما به تکلیف خود عمل می‌کنیم، خداوند هم بهترین نتیجه را عنایت می‌کند و کرده است.

پاسداران همیشه پای کار انقلاب و نظام بوده‌اند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه به برکت بزرگ پاسدار اسلام، امام حسین (ع) که تجلی کاملی در پاسداری از اسلام پیدا کرد، این اسلام به دست امام‌زمان (عج) خواهد رسید و حتماً تجلی پیدا خواهد کرد، اظهار داشت: پاسدار باید بتواند از خود پاسداری کند تا بتواند از انقلاب اسلامی پاسداری کند و این به معنای همان تحقق تقوا است.

سردار فدوی عنوان کرد: وقتی که به این تکلیف عمل شود، محکم می‌توان گفت که از انقلاب اسلامی پاسداری کرده‌ایم، دین خودش یک شاخص و ملاک است، اولین تکلیف این است که تقوای الهی داشته باشیم، برای همین است که در سپاه به قرآن و سنت‌های الهی توجه زیاد هست و اگر ما بر اساس آنها عمل کنیم، حتماً موفق هستیم.

وی، بیان داشت: ما باید بر اساس قرآن عمل کنیم، خدا را شکر به برکت انقلاب اسلامی و فرماندهی مقام معظم رهبری و تأکیدات ایشان، این روند برقرار است و متناسب با آنچه که در انقلاب اسلامی پیش می‌آید پاسداران انقلاب اسلامی پای‌کار بوده‌اند و خواهند بود.

دشمنان ما در موضع انفعال قرار گرفته‌اند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اگر برای انجام تکالیف پای‌کار باشیم، برای‌خدا کار کنیم، بااخلاص پای‌کار باشیم، وعده خدا تحقق پیدا می‌کند و بهترین نتایج را هم خداوند رقم می‌زند، گفت: برکاتی که خداوند عنایت کرده برای این است که کل نظام، مردم، پاسداران و بسیجیان به تکالیف خود عمل کرده‌اند که خداوند بهترین نتایج را رقم زده است.

سردار فدوی با بیان اینکه سنت‌های الهی، سنت‌های قطعی است، تصریح کرد: اگر به تکالیف خود عمل نمی‌کردیم، این همه موفقیت‌ها، سرافرازی‌ها و.. به وجود نمی‌آمد، امروز دشمنان ما در موضع انفعال قرار گرفته‌اند.

وی با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم که می‌خواهیم به تکالیف خود عمل کنیم، وقتی انسان اراده کند به تکالیف خود عمل کند، خداوند او را کمک می‌کند و راه را به او نشان می‌دهد، بیان داشت: ما اصرار داریم که این راه را ادامه دهیم.

کد خبر 5964568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha