۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۷

استاندار مرکزی:

۱۲۰۰ کیلومتر از محورهای ارتباطی استان مرکزی بهسازی شد

۱۲۰۰ کیلومتر از محورهای ارتباطی استان مرکزی بهسازی شد

اراک- استاندار مرکزی گفت: ۱۲۰۰ کیلومتر از محورهای ارتباطی شهری و روستایی این استان اصلاح، بهسازی و آسفالت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص‌الائمه پیش از ظهر سه‌شنبه در افتتاح رزمایش انتظامی ترافیکی زمستانه استان مرکزی اظهار کرد: عزم دولت سیزدهم در حوزه راهداری و رفع نقاط حادثه‌خیز قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام معاون اول رئیس جمهور نقاط حادثه خیز باید تا سال آینده برطرف و اصلاح شود، افزود: ۳۵ نقطه حادثه‌خیز در استان مرکزی در دولت سیزدهم رفع شده و تعداد باقی مانده این نقاط تا سال آینده اصلاح می‌شود.

مخلص الائمه با اشاره به اینکه بسیاری از طرح‌های دخیل در ترافیک استان مرکزی شبانه‌روزی شده و در اختیار مردم قرار گرفته است، ادامه داد: در رزمایش انتظامی ترافیکی زمستانه امسال استان مرکزی، ۹۱۰ تیم انتظامی، خدماتی و امدادی به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

استاندار مرکزی افزود: از پلیس انتظار می‌رود رصد رفتار رانندگان و جلوگیری از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ، در مسیرهای لغزنده را در دستور کار قرار دهد.

کاهش ۶ درصدی میزان تلفات حوادث رانندگی

فرمانده انتظامی استان مرکزی هم در این رزمایش گفت: همه در توفیقات نقش دارند و برای رفع مشکلات نیز همه باید تمام ارگان‌ها تعامل و هم افزایی لازم را داشته باشند.

سردار هادی رفیعی‌کیا افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۳۱ کشته در حوادث رانندگی این استان معادل ۶ درصد بوده نسبت به مدت مشابه سال قبل، کاهش یافته است.

وی شمار مجروحان در حوادث رانندگی این استان را در مدت هشت ماهه امسال ۳۶۸ نفر کمتر نسبت به مدت مشابه پارسال عنوان کرد و افزود: این آمار چهار درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در حوزه هوشمندسازی و رفع نقاط حادثه‌خیز در این استان انقلابی رخ داده که قابل تقدیر است.

رفیعی‌کیا با اشاره به اینکه استان مرکزی سومین رتبه در تردد جاده‌ای کشور را دارد، گفت: توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی مهمترین اصل در کاهش حوادث رانندگی درون و برون شهری است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

کد خبر 5964754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha