۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۳۱

معاون منابع انسانی آبفای کشور:

نقشه مکانیزه شدن فرایندها در آب و فاضلاب آماده شد

نقشه مکانیزه شدن فرایندها در آب و فاضلاب آماده شد

ساری-معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آبفای کشور مکانیزه شدن فرایندها را از جمله برنامه ها و فعالیت ها در آبفا بیان کرد و گفت: این نقشه در حال آماده شدن است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد سلامت شامگاه سه شنبه در نشست ابفای مازندران فعالیت‌های شرکت را در چهار محور بهره وری، انضباط مالی، مکانیزه شدن فرآیندها و تکریم همکاران برشمرد و اظهار داشت: در بهره وری کنترل هزینه و درآمد از جایگاه مهمی برخوردار است و باید انضباط مالی با درآمد بالا و کاهش هزینه‌ها انجام شود تا انگیزه‌ای برای همکاران فراهم شود.

وی با اشاره به مشخص شدن فعالیت اصلی و پشتیبانی شرکت افزود: وقتی نقشه اصلی فرآیندهای شرکت آماده و مکانیزه شود ضمن شفاف سازی بهره وری بالا خواهد رفت.

مدیر عامل شرکت، مازندران را خاستگاه همه مردم کشور خواند و گفت: در حال حاضر با از خودگذشتگی مردم مازندران به همه هموطنان خدمات می‌دهیم اما اگر بخواهیم میزبان خوبی باشیم باید زیرساخت‌ها را آماده کنیم.

برارزاده با تاکید بر اینکه باید مازندران را باید یک استان ملی ببینیم، تصریح کرد: بودجه‌های آبرسانی باید با نگاه کلان به مازندران اختصاص یابد تا زیرساخت‌ها آماده و خدمات رسانی بهینه به جمعیت عظیم مسافر ارائه شود.

کد خبر 5965146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha