۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۰۲

فرماندار شهرستان کهگیلویه:

مدیران حق فعالیت انتخاباتی ندارند/ عملکرد ضعیف شورای شهر

مدیران حق فعالیت انتخاباتی ندارند/ عملکرد ضعیف شورای شهر

دهدشت_ فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: مدیران حق فعالیت له یا علیه کسی را در انتخابات نداشته و هشدارها و تذکرات لازم در رابطه با موارد لازم صادر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمزه محقق زاده عصر سه شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه بعنوان مقام ارشد قوه مجریه در شهرستان هستیم، باید پاسخگوی عملکرد دولت باشیم.

وی با نگاه اجمالی به پیشرفت و توسعه پروژه‌ها بعد از انقلاب اسلامی تصریح کرد: متأسفانه در شهرستان ما پیش از انقلاب هیچ گونه امکانات اولیه نبوده و جمهوری اسلامی سرآغاز برکات در این سرزمین محروم است.

فرماندار شهرستان کهگیلویه بیان داشت: جمهوری اسلامی مقتدرترین حکومتی است که در این سرزمین تشکیل شده است.

محقق زاده تلاش خبرنگاران در عرصه آگاهی جامعه را سودمند دانست و گفت: حضور خبرنگاران توانمند در شهرستان کهگیلویه جای بسی خوشحالی دارد.

وی ناتوانی مدیر در عدم تعامل با رسانه‌ها را جای پرسش دانست و تاکید کرد: باید عدم پاسخگویی مدیران به مردم و رسانه‌ها بررسی شود.

محقق زده همچنین تعامل مدیران با خبرنگاران را یک ضرورت دانست و ادامه داد: نوع نگاه نباید تقابلی باشد و رسانه یکی از محورهای پیشرفت پروژه‌ها است.

فرماندار کهگیلویه روند کارهای عمرانی در دولت سیزدهم را مطلوب دانست و گفت: پروژه‌های خوبی در حوزه‌های زیر ساختی و عمرانی در کهگیلویه در حال انجام است که از آن جمله می‌توان به سد کوهبرد و سد سپری، پروژه آب چهار شهر و دهدشت غربی اشاره کرد.

محقق زاده اجرای پروژه سد آبریز را یکی از راه‌های برون رفت کهگیلویه در حل مشکلات کشاورزی و اقتصادی عنوان کرد.

وی با درخواست از رسانه‌ها تاکید کرد: پروژه آبریز ذهن مردم و مسؤولین و خبرنگاران را درگیر کرده است و رسانه با تحلیل و منطق درست می‌تواند به این مهم کمک کند.

وی پیشرفت پتروشیمی در پنج سال اخیر را رضایت بخش خواند و ابراز داشت: پیشرفت کاری آن به بالای ۴۰ درصد رسیده است که نوید روزهای خوبی است.

محقق زاده به پیگیری ماده ۲۳ پروژه گندمکار و انتقال آب به زمین‌های کشاورزی اشاره کرد و افزود: واجب است که طرح‌های گردشگری دو طرح سد کوهبرد و سرپری نیز به جد در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار کهگیلویه بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی و گازرسانی به بخش دیشموک را یک انقلاب خواند و تصریح کرد: خدمات دولت مردمی در این بخش محسوس و قابل لمس است که جای کار جهادی و بیشتری برای برون رفت دیشموک از محرومیت وجود دارد.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به روند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، مطرح کرد: هشدارها و تذکرات لازم عنوان شده و تاکنون گزارشی مبنی بر حضور مدیران در میتینگ‌های انتخاباتی بنفع کاندیدای خاصی ارائه نشده است.

محقق زاده نگاه طایفه‌ای و قوم گرایی را مضموم خواند و خاطر نشان کرد: زمانی که به یک کلاس کاری رسیدیم که همدیگر را تخریب نکنیم و تنها نقاط قوت و ضعف در راستای پیشرفت استان بیان شود گام مثبتی برداشته‌ایم و موفق خواهیم شد.

محقق زاده مشکلات شورا و شهرداری دهدشت را جدی عنوان کرد و افزود: متأسفانه اختلافات و ضعف درون شهرداری ضربه بزرگی به شهر وارد کرده و اگر روند بدین شکل ادامه پیدا کند، نیازمند تصمیمات سختگیرانه بیشتری است.

وی با اشاره به پروژه جاده دژکوه گفت: این پروژه فعال است و مدیر عامل شرکت مخابراتی هزینه‌ای را برای تسهیل و ادامه پروژه در نظر گرفته است.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه سمغان به شهر دهدشت الحاق شده است، تاکید کرد: تمام خدمات شهری شهرداری باید به سمغان ارائه شود و در راستای برطرف کردن مشکلات آن گام‌های اساسی برداشته شود.

وی همچنین تقاطع دهدشت _سوق یا زیر گذر و روگذر را ادامه پروژه پاتاوه به دهدشت عنوان و خاطر نشان کرد: معارض آن حل شده است.

کد خبر 5965148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha