۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۲۲:۳۲

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

اردوی نسل قاسم سفر ارتباط برقرار کردن با خداوند است

اردوی نسل قاسم سفر ارتباط برقرار کردن با خداوند است

شهرکرد-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: اردوی نسل قاسم درحقیقت سفر ارتباط برقرار کردن با خداوند است بنابراین نوجوانان حاضر در این اردو باید تلاش کنند دل‌های خود را خدایی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام شامگاه سه‌شنبه در افتتاحیه کاروان نسل قاسم اظهار کرد: در محضر شهدا بودن یعنی در محضر فرشتگان الهی، پیامبران و خدا بودن چراکه شهدا خدایی هستند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز اردوی نسل قاسم، افزود: این سفر و قرار گرفتن در محضر شهید حاج قاسم سلیمانی دارای برکات بسیاری برای نوجوانان استان خواهد بود چراکه این شهید گرانقدر از شهدای برجسته و ممتاز است، شهید سلیمانی از تمامی ویژگی‌های والای انسانی برخوردار بود بنابراین برکات بسیاری به ایشان داده شد و به واسطه این شهید گرانقدر ایران، کشورهای اسلامی و حتی غیرمسلمانان متحول شدند.

وی ادامه داد: اردوی نسل قاسم درحقیقت سفر ارتباط برقرار کردن با خداوند است بنابراین نوجوانان حاضر در این اردو باید تلاش کنند دل‌های خود را خدایی کنند و سبک زندگی خود را به گونه‌ای بیاموزند که مورد رضایت خداوند متعال باشد.

نکونام با اشاره به سخنان امام صادق (ع) خطاب به یکی از یاران خود، عنوان کرد: ایشان در سخنان خود می‌فرمایند "بدانید شیطان در کمین شما است و دام‌هایی گسترده که قصد دارد به وسیله آن‌ها شما را منحرف کند و از مسیر صحیح باز دارد" ایشان در بخش دیگری از سخنان خود به دام‌های شیطان اشاره کرده و می‌فرمایند "دور کردن انسان از اجتماع، وظایف اجتماعی و سیاسی، دین و دستورات الهی از جمله دام‌های شیطان برای منحرف کردن بندگان است".

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه آمریکا شیطان بزرگ است، اضافه کرد: شبکه‌های مجازی که امروز توسط دشمنان و در رأس آن‌ها آمریکا در اختیار نسل جوان قرار گرفته برای منحرف ساختن آن‌ها از مسیر صحیح است درواقع دشمنان قصد دارند با استفاده از این ابزار انسان‌ها را از اسلام، مکتب اهل بیت (ع)، راه امام راحل و شهدا جا کنند.

وی تصریح کرد: انقلابی بودن یکی از مهم‌ترین وظایف اجتماعی هر یک ما است و برای رسیدن به این مقصود باید در مسیر امام راحل و شهدا حرکت کنیم و از گناه و معصیت دور باشیم.

نکونام یادآور شد: دور کردن بندگان از نماز، روزه، وظایف دینی و مسلط کردن خواب، کسالت، تنبلی و کسالت بر انسان از دیگر مکرهای شیطان است همچنین شیطان سعی می‌کند افراد را نسبت به دین شکاک کند درحالی که نماز و دستورات الهی زندگی انسان را سرشار از نورانیت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان کرد: میان رهبر معظم انقلاب اسلامی و جوانان یک ارتباط بسیار عمیق وجود دارد و علاقه ایشان به نسل جوان و نوجوان بسیار بالا است، این موضوع در سفارشات، توصیه‌ها و عنایات ایشان نسبت به نسل جوان مشاهده می‌شود البته این علاقه دو طرفه است بنابراین نسل جوان باید مراقب توطئه‌های دشمنان برای گرفتن روحیه انقلابی از آن‌ها باشند.

وی خاطرنشان کرد: اردوی نسل قاسم برای آموزش موارد ذکر شده به نسل جوان تدارک دیده شده است و نسل جوان ما باید این موضوعات را از شهید حاج قاسم سلیمانی بیاموزند چراکه ایشان در تمامی ویژگی‌ها سرآمد بود.
ا

کد خبر 5965295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha