۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۹:۰۶

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه:

سالن‌های مطالعه خصوصی کرمانشاه باید مجوز دریافت کنند

سالن‌های مطالعه خصوصی کرمانشاه باید مجوز دریافت کنند

کرمانشاه- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: سالن‌های مطالعه خصوصی کرمانشاه باید از این اداره‌کل مجوز دریافت کنند.

محمدامین بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تأسیس کتابخانه‌های مشارکتی و خودگردان و نحوه نظارت بر ارائه خدمات آنها بر عهده نهاد کتابخانه‌های عمومی است.

وی افزود: از تمام متقاضیان تأسیس کتابخانه عمومی خودگردان و سالن مطالعه عمومی و همچنین پانسیون‌های مطالعه بدون مجوز باید درخواست خود را به اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه ارائه و پس از طی مراحل و اخذ مجوز با هزینه مؤسس ایجاد، تجهیز، راه‌اندازی شده و با مسئولیت کامل وی در تمام امور اداره گردد.

بهرامی بیان کرد: در حال حاضر به جز سالن مطالعه با نام «احسانی» تمام سالن‌های فعال در شهر کرمانشاه باید مجوز لازم را اخذ کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه تصریح کرد: در غیر این صورت به منظور ایجاد امنیت اخلاقی در جامعه و در راستای تأمین حقوق شهروندی برخوردهای قانونی انجام خواهد شد و از فعالیت آنها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین از تمام خانواده‌های کرمانشاهی خواهشمندیم برای پیشگیری از هرگونه مسائل احتمالی از جنبه‌های مختلف در کتابخانه‌ها و سالن‌های فاقد نظارت و مجوز از حضور فرزندان خود در این اماکن جلوگیری کنند.

کد خبر 5965451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha