۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۷

مسوول بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری:

اردوی «راویان پیشرفت» به دنبال انعکاس داشته‌ها در بخش صنعت است

اردوی «راویان پیشرفت» به دنبال انعکاس داشته‌ها در بخش صنعت است

شهرکرد-مسوول بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: ما در اردوی «راویان پیشرفت» به دنبال انعکاس داشته‌های صنعت و اقدامات در این حوزه هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ربیعی صبح امروز در حاشیه اردوی «راویان پیشرفت» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اولین مرحله از این طرح در شرکت تولید ورق قلع اندود حاضر شدیم تا از نزدیک اقدامات صورت گرفته در این کارخانه را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: آنچه در اردوی «راویان پیشرفت» دنبال می‌شود این است که اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی از فعالیت‌های انجام شده در حوزه تولید بازدید داشته باشند و از نزدیک آن را ببینند و راویان فعالیت‌های انجام شده در صنعت باشند.

مسئول بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۲ توسط مقام معظم رهبری تاکید کرد: تولید دغدغه مهم مقام معظم رهبری است و اردوی «راویان پیشرفت» ادامه‌دهنده همان راه اردوی راهیان نور است و روایت‌گر حماسه‌ها و جهاد در بخش اقتصادی است.

ربیعی یادآور شد: امروز بسیج و سپاه کنار دولت و صنعت قرار گرفته و در سنگر تولید امیدآفرینی می‌کند، در حال حاضر سنگر اقتصادی جایگزین سنگر اقتصادی و فرهنگی شده است و ما در اردوی «راویان پیشرفت» به دنبال انعکاس داشته‌های صنعت و اقدامات در این حوزه هستیم.

وی تاکید کرد: رسانه در کنار صنعت آمده برای انعکاس مجاهدت‌های اقتصادی و از همین جا اعلام می‌کنیم آمادگی داریم برای اینکه دغدغه فعالان این عرصه را به گوش مسئولان برسانیم و زبان گویای تولیدکنندگان و صنعتگران باشیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز اولین مرحله از اردوهای راویان پیشرفت انجام شد و این روند ادامه‌دار است اضافه کرد: دشمن جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی راه انداخته و چندین سال است که از هر فرصتی استفاده می‌کند تا در زمینه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و… به این کشور و ملت ضربه بزنند.

کد خبر 5965536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha