۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۴

مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل:

فعالیت در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی نیازمند جوانان علاقه‌مند است

فعالیت در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی نیازمند جوانان علاقه‌مند است

اردبیل- مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: فعالیت در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی نیازمند جوانان علاقه‌مند است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی پهناور پیش از ظهر چهارشنبه در نشست شبکه محیط زیست در اردبیل، با اشاره به اینکه حفظ محیط زیست برای زندگی بهتر و پایدارتر در آینده بسیار مهم است، اظهار کرد: موضوع محیط زیست و مطالبه‌گری آن و همچنین فرهنگ‌سازی در این زمینه از وظایف مهم و اساسی جوانان است و برای حفظ و نگهداری آن جوانان باید فرهنگ محیط زیستی را در جامعه آگاه‌سازی کنند.

وی تصریح کرد: باید سعی کنیم از منابع طبیعی به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و آلودگی‌های محیطی را کاهش دهیم و این محقق نخواهد شد مگر اینکه فرهنگ محیط زیست در جامعه از طرف مطالبه‌گری جوانان اصلاح شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با تاکید بر اینکه باید بتوانیم یک زندگی سالم، پایدار و خوشبخت داشته باشیم، گفت: باید به حفظ تنوع زیستی، حفاظت از جانوران و گیاهان، حفظ منابع آب و خاک و همچنین پسماندهای محیط زیست نیز توجه ویژه‌ای کنیم تا بتوانیم به دنبال آن یک زندگی سالم داشته باشیم.

پهناور با بیان اینکه حوزه جوانان از حوزه‌های داوطلبانه است، افزود: اداره کل در تمامی حوزه‌ها کمک حال جوانان و سازمان‌های مردم‌نهاد خواهد بود و باید تلاش کنیم که تمام فعالیت‌ها را در تمامی حوزه‌ها به سمت و سوی مردمی سوق دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ورزش و جوانان متعلق به تمام اقشار مردم جامعه به ویژه جوانان است که تمام این اقشار از سرمایه‌های اجتماعی محسوب می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تاکید کرد: جوانان از مهمترین سرمایه‌های اجتماعی هستند و برای انجام فعالیت‌های اجتماعی نیاز به جوانان علاقه‌مند و دغدغه‌مند است تا بتوانند به نحوه احسن در تمامی حوزه‌ها فرهنگ‌سازی انجام دهند.

کد خبر 5965848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha