۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۴

رییس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

دستاوردهای دولت سیزدهم برای مردم تبیین شود

دستاوردهای دولت سیزدهم برای مردم تبیین شود

یاسوج_ رییس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید دستاوردهای دولت سیزدهم در محور آموزش و پرورش برای مردم تبیین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید ولی موسوی ظهر چهارشنبه در چهارمین گردهمایی روابط عمومی‌های ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان افزود: اطلاع رسانی، تنویر افکار عمومی، صداقت و شفافیت، صراحت در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی به موقع موجب ایجاد اعتماد عمومی به دستگاه و همراهی جامعه مخاطب است.

وی ابراز داشت: این هنر روابط عمومی است که بتواند با انعکاس دقیق و آگاهی بخشی به اعتماد سازی پرداخته و در این مسیر استفاده از ابزارهای بروز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

موسوی گفت: پرهیز از هرگونه حاشیه و اندیشیدن به کار حرفه‌ای و تعامل با همه اجزای دستگاه و رویکرد بسیار خوب مدیران آموزش و پرورش با روابط عمومی موجب رشد و جایگاه روابط عمومی‌ها خواهد شد.

موسوی با بیان اینکه خلاقیت در روابط عمومی آموزش و پرورش می‌تواند موجب موفقیت و پیشبرد هر چه بهتر اهداف و سیاست‌های آن شود، افزود: از طریق نوآوری و خلاقیت در پیشبرد اهداف، می‌توان میزان رضایتمندی را ارتقا داد و امورات مربوطه را به بهترین شکل ممکن به انجام رساند.

موسوی افزود: راهبرد روابط عمومی در آموزش و پرورش، اقناع سازی افکار عمومی است و در هر شرایطی پاسخگوی مردم و رسانه‌ها هستیم.

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان شعار چهارمین گردهمایی روابط عمومی شهرستان‌ها و مناطق را. آموزش و پرورش قوی با روابط عمومی تحول گرا دانست و گفت: امروز در آموزش و پرورش نیازمند نگاهی نو و تخصصی به روابط عمومی همراه با تحول گرایی هستیم تا شاهد پویایی و بالندگی آموزش و پرورش در جامعه باشیم.

وی در اختیار داشتن بودجه، امکانات و برنامه‌ریزی را از شروط لازم، اما ناکافی در موفقیت امر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانست و گفت: پیش از همه این موارد وجود یک نیروی پرتلاش، باانگیزه و با روحیه جهادی در مجموعه روابط عمومی مؤثر بوده و معطل گذاشتن امر اطلاع‌رسانی به بهانه بودجه و امکانات پذیرفتنی نیست.

وی تعامل با سایر رسانه‌های استان برای پوشش خبری و انعکاس خدمات و دستاوردها در حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش توسط روابط عمومی‌های را ضروری دانست و افزود: در کنار این اقدامات باید از ظرفیت‌های کانال‌ها و پیام رسان های داخلی برای تبیین خدمات ارائه شده بهره کافی را برد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گفت: بر اساس شاخص‌های تعیین شده روابط عمومی‌های برتر استانی در دهه فجر معرفی خواهند شد

موسوی با تأکید بر ضرورت تبیین اقدامات و دستاوردهای دولت مردمی توسط روابط عمومی‌ها گفت: بنا به تاکید رئیس جمهور تمامی خدمات و اقدامات دولت باید با پیوست رسانه‌ای و فرهنگی اطلاع‌رسانی زمان‌شناسانه، هنرمندانه و متعهدانه همراه باشد تا برای افکار عمومی جامعه به خوبی تبیین شود.

کد خبر 5965897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha