۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۶

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان:

ایران پرچمدار فرهنگ شهادت است

ایران پرچمدار فرهنگ شهادت است

اهواز- نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهادت ترکیبی از عقلانیت و عاطفه و نماد ارزش‌های متعالی است و ایران اسلامی پرچمدار این فرهنگ ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حیدری ظهر امروز چهارشنبه در مراسم تشییع پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام هشت سال دفاع به اهمیت جانفشانی شهدا برای حفظ آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: تشییع پیکر این شهدا پس گذشت بیش از ۳۵ سال از دفاع مقدس، استمرار تکریم و یادآوری شهدایی است که نعمت بزرگی برای انقلاب اسلام و مردم به‌شمار می‌روند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهدا باعث ایستادگی عزتمندانه مردم ایران در مقابل استکبار جهانی هستند و این فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی به سایر کشورهای مسلمان نیز اشاعه پیدا کرده و الگویی برای مستضعفان دنیا است.

آیت الله حیدری افزود: شهادت ترکیبی از عقلانیت و عاطفه و نماد ارزش‌های متعالی است و ایران اسلامی پرچمدار این فرهنگ ارزشمند است.

وی اظهار کرد: بهترین وسیله تسلی‌بخش برای خانواده شهدا به‌ویژه شهدای گمنام، یادآوری مزار گمشده حضرت فاطمه زهرا (س) است و مظلومیت مضاعف این بانوی بزرگوار همواره مایه آرامش خاطر خانواده شهدا خواهد بود.

کد خبر 5966051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha