۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۱۹

سرپرست فرمانداری چالوس:

احیای بستر و حریم رودخانه مطالبه مردم هیچیرود است

احیای بستر و حریم رودخانه مطالبه مردم هیچیرود است

چالوس- سرپرست فرمانداری چالوس احیای بستر و حریم رودخانه ها، آب شرب و استقرار کلانتری را از مطالبات و درخواست مردم منطقه هچیرود اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شریفی شامگاه چهارشنبه در نشست پیگیری مسائل و مشکلات بخش مرکزی چالوس و هچیرود اظهار کرد: متأسفانه شهرستان ما در بحث توسعه، عقب مانده و شهر هچیرود نیز از این امر مستثنی نیست.

فرماندار شهرستان چالوس تصریح کرد: برای خدمت به مردم در جامعه اسلامی، اگر شبانه‌روز هم کار کنیم، کم است، در واقع مدیری که نگاه کار از ساعت ۷ و نیم الی ۲ و نیم بعدازظهر را داشته باشد در قطار توسعه شهرستان چالوس جایگاهی ندارد.

وی تاکید کرد: به عقیده من مدیر تراز دولت اسلامی، باید در تاریکی صبح به سر کار آمده و در تاریکی شب به منزل باز گردد.

فرماندار چالوس به دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها توصیه کرد هر خدمتی که قرار است تا پایان سال انجام پذیرد را به پیش از انتخابات بیندازند تا کام مردم شیرین شود و این بهترین انگیزه برای حضور حداکثری در انتخابات است.

شریفی در ادامه با بیان اینکه ما بهترین مردم را داریم، اذعان داشت: مردم در همه تصمیم‌سازی‌ها و مشارکت‌های مؤثر باید نقش داشته باشند چرا که ما مشروعیت خود را از مردم داریم.

فرماندار شهرستان چالوس در ادامه با اشاره به اینکه متأسفانه در امور محوّله، جای پیگیر و متولّی با ناظر عوض شده؛ بیان داشت: اقناع فکری، کمترین حق مردم است؛ تا در مسیر توسعه با حاکمیت همراه شوند.

وی یادآور شد: در هچیرود، اهم مطالبات مردم احیای بسترها و حرائم رودخانه‌ها توسّط امور آب است، همچنین مشکل آب شرب و ضابطه‌مند کردن اجاره‌ها در بستر رودخانه‌ها از دیگر مطالبات است.

فرماندار چالوس با ذکر اینکه استقرار کلانتری از اهم امور مربوط به منطقه هچیرود است؛ بیان کرد: بحث استقرار کلانتری با همراهی شورای شهر، شهرداری، مجموعه‌ی نمک آبرود و فرماندهی انتظامی در هچیرود به زودی اجرایی خواهد شد.

کد خبر 5966297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha