۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۲۱:۱۸

معاون اقتصادی وزیر کشور:

توسعه فارس با حضور دولت و مجلس در کنار بخش خصوصی میسر است

توسعه فارس با حضور دولت و مجلس در کنار بخش خصوصی میسر است

شیراز- معاون اقتصادی وزیر کشور گفت: گام اول برای رفع مشکلات اساسی بخش خصوصی شنیدن چالش‌ها از زبان خود آنها است و در این مسیر دولت و مجلس باید در کنار بخش خصوصی باشند تا توسعه محقق شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن کوشش‌تبار عصر چهارشنبه در دیدار با فعالان بخش خصوصی، کارآفرینان و اعضای اتاق بازرگانی شیراز با بیان اینکه هدف این نشست دریافت دغدغه‌ها و چالش‌های فعالان بخش خصوصی جهت انعکاس به دولت است، گفت: در اولین فرصت جهت رفع مشکلات اساسی بخش خصوصی استان فارس برنامه‌ریزی صورت خواهد گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: توسعه مفهومی نیست که بتوان برای آن یک مسؤول یا متولی مشخص کرد و وظیفه دولت، بخش خصوصی و مجلس است که در مسیر توسعه استان گام بردارند.

کوشش‌تبار گفت: این وزارتخانه با هدف حکمرانی مطلوب و به کمک معاونت‌های تخصصی در راستای هماهنگ‌سازی سیاست‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی گام‌های اساسی برداشته است و این تلاش‌ها تا حصول نتایج دلخواه ادامه خواهد یافت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در پایان ضمن اعلام رضایت از عملکرد مدیران استان فارس در حوزه اقتصادی به خصوص هماهنگی مجموعه اداری با بخش خصوصی گفت: شاخص‌های ارزیابی عملکرد شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، نشانگر وضعیت خوب استان فارس از حیث تعامل میان بخش دولتی و خصوصی و حمایت از واحدهای تولیدی است.

کد خبر 5966366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha