۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۲۳:۲۹

رییس سازمان بسیج مستضعفان:

رویداد محله مهدوی نمونه بارز مردمسالاری اسلامی است

 رویداد محله مهدوی نمونه بارز مردمسالاری اسلامی است

ساری- رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور رویداد محله مهدوی را نمونه بارزی از مردمسالاری اسلامی بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازدید از اولین رویداد آموزشی مسئله محور محلات مهدوی (اسوه) استان مازندران با بیان اینکه ملت بزرگ ایران در انقلاب اسلامی مردم سالاری اسلامی و دینی را مستقر کرد گفت: رویدادی که امروز توسط مردم ولایت مدار استان مازندران در سپاه کربلای استان به معرض نمایش گذاشته شده، نمونه‌ای از مردم سالاری اسلامی در همه موضوعات است.

وی بیان کرد: مردم سالاری دینی یک تجربه آغازین و الگوی جدیدی است که ملت ایران با رهبری امام راحل این تجربه را به دست آمد و در حال تحقق این مردم سالاری است.

سردار سلیمانی بیان کرد: حضور غرفه‌های محلات مهدوی در این رویداد نمونه‌های کوچکی از دولت محله‌هایی است که مردم سالاری دینی در همه جنبه‌های آن تحقق پیدا می‌کند و در این صورت احصای مسائل محلات با سرعت و مطلوبیت و با صرف زمان کمی حل می‌شود و همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات در خدمت مردم قرار می‌گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه در این نمایشگاه فرایند مردم سالاری اسلامی را شاهد بودیم افزود: بسیجیان استان در مساجد با هم افزایی که با ائمه جماعات، نخبگان محل، خیرین و مسؤولان شهرستان و نیروی جوانانه بسیج ایجاد کردند، توانستند مردم سالاری را مشق کنند و آماده در گام دوم انقلاب اسلامی همه جنبه‌های انقلاب اسلامی را محقق کنند.

کد خبر 5966423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha