۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۷

امام جمعه دلوار:

مدیران تنگستان برای حل مشکلات مردم بیشتر تلاش کنند

مدیران تنگستان برای حل مشکلات مردم بیشتر تلاش کنند

بوشهر- امام جمعه دلوار گفت: همه باید دست به دست هم بدهیم تا گرفتاری‌های مردم حل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس فریدونی ظهر پنج شنبه در نشست شورای اداری شهرستان تنگستان ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س) اظهار داشت: شخصیت حضرت زهرا (س) نه تنها الگویی برای زنان و دختران بلکه برای جامعه بشری اسوه تمام عیار کمال و الگو است.

امام جمعه دلوار تصریح کرد: باید برای تمام مراحل زندگی فردی و اجتماعی خود و همه ابعاد سیاسی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از فاطمه زهرا (س) الگو و برنامه ریزی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه تنگستان در ایام فاطمیه (س) میزبان شهید گمنام است، ادامه داد: در شهرستان در ۲ بخش مرکزی و دلوار میزبان شهید خوشنام هستیم که از همه دعوت می‌کنم روزهایی که شهید خوشنام در شهرستان و بخش دلوار تشییع می‌شود حضور پر شور و شعور داشته باشند.

فریدونی افزود: پیشنهاد می‌دهم در شورای اداری مشکلات و گرفتاری مردم احصاء شود و مصوب و زمان برای آن مشخص شود و در نشست شورای اداری بعد گزارش ارائه شود و بعد با گزارش در فضای مجازی و حقیقی رسانه‌ای شود تا مردم آگاه شوند.

امام جمعه دلوار با اشاره به مراجعات اداری مردم به دفتر امام جمعه برای حل مشکلاتشان خاطر نشان کرد: مراجعات مردم به دفتر امام جمعه برای حل مشکل آب، برق، گاز جدا جای تعجب دارد ادارات مطبوع مگر نمی‌توانند گرفتاری ارباب رجوع را به سرانجام برسانند تا به دفتر امام جمعه مراجع نکنند؟ مردم هر گرفتاری با ادارات دارند به دفتر امام جمعه مراجعه می‌کنند نیاز است همه باید دست به دست هم بدهیم تا گرفتاری مردم حل شود.

کد خبر 5966889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha