۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۲۲:۰۰

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز میاندوآب:

۶۸ مدرسه با مشارکت خیرین در میاندوآب احداث شد

۶۸ مدرسه با مشارکت خیرین در میاندوآب احداث شد

ارومیه- مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز میاندوآب گفت: تاکنون ۶۸ مدرسه در مناطق مختلف به همت خیرین مدرسه‌ساز این شهرستان احداث و تحویل اداره آموزش و پرورش شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نژاد محمد عصر پنجشنبه در بازید از روند احداث مدارس خیرین ساز میاندوآب با اشاره به نقش مهم خیرین مدرسه‌ساز در بهبود فضای آموزشی، اظهار کرد: از ابتدای تأسیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز در میاندوآب، ۶۸ مدرسه در مناطق مختلف به همت خیرین مدرسه‌ساز احداث و تحویل اداره آموزش و پرورش شده

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۲ مدرسه به‌صورت مشارکتی با کمک خیرین در میاندوآب در حال احداث است، گفت: از این تعداد، سهم خیرین مدرسه‌ساز در احداث پنج مدرسه به اتمام رسیده و هم اکنون منتظر تخصیص اعتبارات سهم دولتی برای تکمیل و تجهیز هستند.

نژادمحمد با بیان اینکه خیرین مدرسه‌ساز میاندوآب در کنار مدرسه‌سازی در سایر امورات نیز مشارکت داشته‌اند، تصریح کرد: مجمع خیرین مدرسه‌ساز میاندوآب علاوه بر احداث مدرسه، در امر دیوارکشی، محوطه‌سازی، احداث سرویس و نمازخانه نیز در مدارس بر حسب نیاز مشارکت داشته است.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز میاندوآب گفت: هم چنین تعدادی از فرهنگیان شهرستان نیز با تخصیص بخشی از حقوق خود به امر مدرسه‌سازی، در این کار خیر سهیم شده‌اند.

کد خبر 5967108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha