۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۵

امام جمعه موقت ورامین:

دشمن در پی اشاعه فساد و بی بندوباری در کشور است

دشمن در پی اشاعه فساد و بی بندوباری در کشور است

ورامین- خطیب جمعه امروز ورامین گفت: دشمنان به دنبال اشاعه فساد و بی بندوباری در کشور هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه امروز ورامین طی سخنانی ضمن توصیه به برگزاری مراسم باشکوه شهادت حضرت زهرا (س) و شرکت در عزاداری در مصلی و تشییع نمادین آن شهید مظلوم گفت: خدا را شکر که همواره ویژه برنامه شهادت عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) همراه با تشییع نمادین این حضرت در ورامین با شکوه برگزار می‌شود.

وی سپس یاد و خاطره شهید آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه را گرامی داشت و گفت: منشأ وحدت حوزه و دانشگاه در نگرش حضرت امام (ره) بود که چند سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، جهت همراهی و همگامی حوزه و دانشگاه برای رسیدن به افق‌هایی جدید و برای هدایت و رهبری جامعه طرح کرد و این گفتمان همواره در طول سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان گفتمان اصلی مطرح بوده است.

امام جمعه موقت ورامین به نقش تأثیر گذار دو نهاد حوزه و دانشگاه در سرنوشت کشور اشاره کرد و ادامه داد: دانشگاهیان، با فراگیری علوم اسلامی و ایجاد روح زهد و تقوا می‌توانند، در راه ایجاد محیطی آماده که به تربیت متخصصان همت می‌گمارد، تلاش کنند و همچنین حوزویان باید به علوم روز مسلط شوند و از این راه در راه تبلیغ معارف الهی، گام بردارند.

وی به تبیین جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی اسرائیل در نسل کشی فلسطینی‌ها و محکومیت مدعیان حقوق بشر پرداخت و گفت: متأسفانه مدعیان حقوق بشر در برابر نسل‌کشی و کودک‌کشی صهیونیست‌ها سکوت پیشه کرده‌اند، که مایه شرمساری است.

قدوسی نژاد گفت: استفاده آمریکا از حق وتو در استقرار آتش بس از نقش مستقیم آمریکا در جنایات اسرائیل پرده برداشت.

وی با بیان اینکه آمریکا در تمام جنایات شریک است، گفت: باید سران جانی آمریکا در دادگاه‌های بین المللی محاکمه شوند.

خطیب جمعه امروز ورامین سپس با بیان اینکه دشمنان به دنبال اشاعه فساد و بی بندوباری در کشور هستند، گفت: جلوه‌های ترویج این بی بندوباری در کشور به چشم می‌خورد، ما بارها گفتیم با کمبود قانون در این زمینه مواجه نیستیم، با کمبود غیرت در اجرای قانون مواجهیم.

وی گفت: اگر مسئولان در این زمینه کوتاهی کنند هرگز بخشیده نمی‌شوند.

کد خبر 5967331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha