۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۴

امام جمعه ساوه:

حراست از اموال مجموعه شهرداری در زمان انتخابات ضروری است

حراست از اموال مجموعه شهرداری در زمان انتخابات ضروری است

ساوه- امام جمعه ساوه گفت: حراست از اموال و امکانات مجموعه شهرداری در راستای جلوگیری از استفاده های شخصی در انتخابات ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی پیش از ظهر جمعه در دیدار با اعضای شورا اسلامی شهر ساوه با بیان اینکه ایران اسلامی در آستانه رویداد مهم و سرنوشت‌ساز دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است، افزود: سطح تأثیرگذاری مجلس بر سرنوشت کشور و مردم بر کسی پوشیده نیست و مردم میدان‌دار و تصمیم گیرنده اصلی در انتخابات هستند.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: با توجه به حساسیت و اهمیت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، مسئولان باید با تبیین شرایط موجود و موضوع مهم و تعیین‌کننده انتخابات، زمینه را برای حضور آحاد مردم در این میدان و تبدیل آن به یک گفتمان عمومی و مطالبه همگانی فراهم کنند.

حجت الاسلام رحیمی افزود: مهم‌ترین مؤلفه قدرت در جمهوری اسلامی ایران، سرمایه اجتماعی آن به‌شمار می‌رود و دشمن همواره به‌دنبال از بین بردن این سرمایه است زیرا دشمن می‌داند ملت ایران تاکنون کشور را از بحران‌ها و توطئه‌های مختلف با سربلندی عبور داده است.

وی ادامه داد: ما به‌عنوان خادمان ملت موظف هستیم تمامی ظرفیت‌های خود در بخش‌های مختلف را برای برگزاری انتخاباتی رقابتی، سالم و شفاف به‌کار بگیریم.

امام جمعه ساوه همچنین بر دقت و حراست از اموال و امکانات مجموعه شهرداری در سو استفاده شخصی در انتخابات، دقت در تهیه تعرفه عوارض و بودجه سال آینده جهت جلوگیری از فشار به مردم، توجه به حل مشکل مسکن خبازان و آماده سازی شهر جهت استقبال از نوروز، تاکید کرد.

کد خبر 5967379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha