۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۹

امام جمعه موقت ساوه:

وتوی قطعنامه نخستین پیام ناکارآمدی نهادهای بین المللی است

وتوی قطعنامه نخستین پیام ناکارآمدی نهادهای بین المللی است

ساوه- امام جمعه موقت ساوه گفت: وتوی قطعنامه شورای امنیت توسط آمریکا، نخستین پیام ناکارآمدی و بی مصرفی نهادهای بین المللی را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی بدرخانی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه ساوه اظهار کرد: الگوپذیری از حضرت زهرا (ص) در تمام ابعاد زندگی، تقوای الهی است و به طور حتم چنانچه ادامه دهنده مسیر زندگی این بانو بودیم شاهد طلاق و از هم پاشیدن کانون خانواده نبودیم.

امام جمعه موقت ساوه به دیدار مقام معظم رهبری با اعضای ستاد کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار بر تکریم خانواده شهدا و انعکاس گوهر وجودی شهدا به نسل امروز تاکید کردند و اینکه نباید یاد شهدا تنها به خاطره گویی، اکتفا کرد.

حجت الاسلام بدرخانی با اشاره به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل گفت: رژیم صهیونیست در حمله اول ۴۷ روز به شمال غزه به دنبال نابودی حماس و آزادی اسرای خود بود اما موفق نشد و در حمله دوم به جنوب غزه نیز به دنبال تضعیف حماس، سران حماس همچنین جلوگیری از فروپاشی فرماندهی و اعتبار خود در منطقه بود که با شکست مواجه شد.

وی افزود: تا کنون ۱۹ هزار نفر از مردم بی گناه غزه که بیشتر آنها زنان و کودکان بودند به شهادت رسیده است و بیش از ۵۰ هزار زخمی شدند و به طور حتم آمریکا در این جنایت شریک است.

امام جمعه موقت ساوه تصریح کرد: آمریکا قطعنامه شورای امنیت را وتو کرد که اولین پیام آن ناکارامدی و بی مصرفی نهادهای بین المللی را نشان می‌دهد و چراغ سبزی برای جنایت رژیم غاصب اسرائیل است و این اقدام برگه سیاهی به کارنامه انسانی آمریکا در زمینه حقوق بشر است.

حجت الاسلام بدرخانی با اشاره به فساد چای دبش گفت: فساد کم یا زیاد در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی نبوده و دولت سیزدهم در این مدت همواره همت خود را صرف کشف و مبارزه با فساد کرده است که انتظار می‌رود گلوگاه‌های فساد در همه موارد از جمله گوشت و کالاهای اساسی را شناسایی کند.

وی افزود: از دستگاه قضا انتظار می‌رود پرونده اختلاس بی نظیر چای دبش را با دقت بررسی و متناسب با قانون و سریع همه عاملان، مشاوران و مسببان را شناسایی و مطابق با قانون اشد مجازات را برای آنها تعیین و مردم را آگاه کنند.

امام جمعه موقت ساوه افزود: ۲۷ آذر شهادت آیت الله مفتح روز وحدت حوزه و دانشگاه است، وحدت در همه امور ضروری است.

کد خبر 5967413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha