۲۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۲۶

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد؛

طلب ۱۳۰ میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از تأمین اجتماعی

طلب ۱۳۰ میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از تأمین اجتماعی

کاشان - رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: این دانشگاه ۱۳۰ میلیارد تومان از تأمین اجتماعی طلب دارد.

کوروش ساکی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به انتشار برخی از اخبار مربوط به معوقات سازمان تأمین اجتماعی در فضای مجازی اظهار داشت: تعامل و همکاری بین سازمان‌ها در ابتدا سود و بهره آن به مردم می‌رسد و از این رو باید این همکاری‌ها بیش از پیش ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به همکاری‌های سازمان تأمین اجتماعی ابراز داشت: دانشگاه علوم پزشکی کاشان همچنان ۱۳۰ میلیارد تومان از تأمین اجتماعی طلب دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان تصریح کرد: بدهی‌های سازمان تأمین اجتماعی به دانشگاه علوم پزشکی کاشان مربوط به بهمن و اسفندماه سال ۱۴۹۱ و از تیرماه سال‌جاری تاکنون است.

وی تاکید کرد: با وجود تنگناهای مالی، دانشگاه علوم پزشکی کاشان حقوق همه کارکنان خود را که بخش قابل توجهی از آن مربوط به نیروهای شرکتی بوده و از محل درآمدها بوده را به موقع پرداخت کرده است.

ساکی با بیان اینکه اضافه کار کارکنان دانشگاه علوم پزشکی هم در سال گذشته و در دو ماهه ابتدای سال جاری تسویه شده است، افزود: با این وجود تلاش می‌کنیم ماهیانه یک اضافه کار و یک کارانه در کنار حقوق به پرسنل پرداخت شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت تحقق وصول درآمدها و پرداخت ۱۰ درصد فرانشیز بیمارستان شهید بهشتی در هر ماه، پرداخت به موقع بخشی دیگر از معوقات پرسنلی و غیر پرسنلی شامل دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی نیز امکان پذیر خواهد بود.

کد خبر 5968512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha