۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۹:۰۰

مسئول گروه جهادی الکفیل:

۲ هزار نفر در اندیکا خدمات دندانپزشکی رایگان گرفتند

۲ هزار نفر در اندیکا خدمات دندانپزشکی رایگان گرفتند

اهواز - مسئول گروه جهادی الکفیل گفت: ۲ هزار نفر در شهرستان اندیکا با حضور گروه‌های جهادی، خدمات دندانپزشکی رایگان دریافت کردند.

سید عبدالامیر عبدالملکی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) توفیق خوبی برای خدمت به مردم بختیاری اظهار کرد: گروه جهادی الکفیل از ۲۲ آذرماه به مدت پنج روز در مصلی قلعه خواجه اندیکا مستقر شد و با مستقر کردن ۸۰ یونیت دندانپزشکی و ۱۵۰ دندانپزشک به بیش از ۲ هزار مددجو کمیته امداد، بهزیستی، مردم محروم عشایر و روستایی در زمینه تخصصی دندانپزشکی خدماتی از جمله جراحی، عصب کُشی، جرم گیری، ترمیم و … ارائه می‌دهد.

مسئول گروه جهادی الکفیل بیان کرد: همچنین پزشکان، متخصصان و جراحان گروه در قالب ۲ اکیپ ثابت و سیار به دورترین نقاط اندیکا که اکثراً صعب‌العبور هستند نیز خدماتی ارائه می‌دهند.

وی اضافه کرد: اکیپ ۱۷ نفره ای متشکل از متخصص‌های داخلی و گوارش، پزشکان مغز و اعصاب، عفونی، اطفال و جراحان به مناطق عشایری و روستایی رفته و بیماران را معاینه می‌کنند که در صورت لزوم به خدمات دندانپزشکی آنها را به تیم پزشکی مستقر در مصلی معرفی کرده و اگر به درمان‌های دیگر نیاز باشد به مراکز درمانی سراسر استان معرفی می‌کنند.

مسئول گروه جهادی الکفیل گفت: ممکن است دوره درمان این بیماران چند ماه زمان ببرد، به همین خاطر ما تعهد داده‌ایم که به لحاظ دارویی و مراقبت تا پایان دوره درمان در کنار آنها باشیم.

عبدالملکی با بیان اینکه ما به مردم خوزستان مدیون هستیم، تصریح کرد: مردم این استان در دوران هشت سال دفاع مقدس سپر بلای کشور بودند که ما امیدوار هستیم با ارائه این خدمات بتوانیم ذره‌ای از فداکاری‌های آنها را جبران کنیم.

کد خبر 5969381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha