۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۹

رییس هیات تنیس مازندران:

۲ دختر تنیسیور ملی پوش مازندران به عمان اعزام می شوند

۲ دختر تنیسیور ملی پوش مازندران به عمان اعزام می شوند

ساری- رییس هیات تنیس مازندران از ملی پوش شدن دختران استان خبر داد و گفت: دو دختر استان به مسابقات عمان اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریایی صبح دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران از اهمیت آموزش و اولویت هیأت در خصوص مباحث آموزشی گفت و بیان داشت: دوره کلاس داوری درجه سه تنیس به میزبانی هیأت تنیس استان مازندران و شهرستان بابل از ۲۳ آذر در شهرستان بابل آغاز شد.

دریایی افزود: این کلاس مختص استان‌های منطقه سه کشور که شامل استان‌های گیلان، مازندران، سمنان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و رضوی می‌باشد که با حضور ۸۴ ورزشکار که در تاریخ کلاس‌های داوری مازندران بی سابقه بود با رایزنی‌هایی که با رئیس فدراسیون انجام دادیم این کلاس برگزار شد.

وی ادامه داد: این کلاس قرار بود با ۴۵ نفر برگزار گردد که با رایزنی‌های صورت گرفته توانستیم ۸۴ نفر را برای این کلاس داشته باشیم.

رئیس هیأت تنیس مازندران از اساتید نامدار این دوره گفت و اظهار داشت: مدرس دوره آقای سینا ابراهیمیان بود، مدیر دوره آقای الوند نامجو و آقای آرمان براری در این کلاس حضور داشتند که روز پایانی کلاس با حضور دکتر عزیزی رئیس فدراسیون، دکتر کریمی نماینده مردم بابل در مجلس، خانم عرب رئیس اداره ورزش و جوانان بابل در سالن هلال احمر این شهرستان برگزار شد.

دریایی خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از این کلاس مازندرانی‌ها بودند، کلاس مثمر ثمری بوده باشد و خروجی بسیار خوبی هم از نظر کیفی و کمی برای هیأت تنیس استان داشته باشد.

رئیس هیأت تنیس استان مازندران در بخشی دیگری از صحبت‌هایش از ملی پوش شدن دختران مازندرانی گفت و افزود: مسابقات انتخابی تیم ملی ۱۲ سال دختران در استان قم برگزار شد و احتمالاً دو مازندرانی با نام هانا شعبانپور و گلسا رحیمیان که به فینال راه پیدا کردند، دو دختری هستند که به مسابقات عمان اعزام خواهند شد.

کد خبر 5969564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha