۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۰

معاون استاندار اردبیل:

بازرسی‌های صحیح انتخابات سالم را رقم می‌زند

بازرسی‌های صحیح انتخابات سالم را رقم می‌زند

اردبیل- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل و رییس هیأت بازرسی انتخابات اردبیل گفت: اگر بازرسی‌ها در انتخابات پیش رو دقیق باشد به همان اندازه انتخابات سالم و بی‌عیبی را شاهد خواهیم بود

به گزارش خبرنگار مهر، سید کمال‌الدین میرجعفریان پیش از ظهر دوشنبه در نشست هیأت‌های بازرسی انتخابات شهرستان‌های اردبیل، با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفند سال‌جاری، خواستار انجام پیش‌بینی‌های لازم از سوی هیأت‌های بازرسی برای برگزاری با نظم انتخابات شد.

وی تصریح کرد: مشارکت حداکثری و انتخابات سالم مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده و در این زمینه وظایف هیأت‌های بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفند سال‌جاری سنگین خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با تأکید بر انجام پیش‌بینی‌های لازم از سوی هیأت‌های بازرسی برای برگزاری با نظم انتخابات گفت: اگر بازرسی‌ها در انتخابات به درستی انجام شود، عوامل اجرایی نیز در آرامش و سلامت کار خود را انجام خواهند داد.

میرجعفریان افزود: تمرکز بر امر پیشگیری برای جلوگیری از سو جریان و اخلال در نظم انتخابات مورد تأکید بوده و در این راستا انجام تمهیدات لازم از سوی هیأت‌های بازرسی انتخابات ضروری است.

رییس هیأت بازرسی انتخابات اردبیل با بیان اینکه اقدامات مربوط به برگزاری انتخابات در ستاد مرکزی انتخابات با روال مناسبی به پیش می‌رود، بیان کرد: هیأت‌های بازرسی می‌توانند در روند اقدامات خود، هرگونه مطالب و اطلاعات مورد نیاز را از فرمانداری‌ها دریافت کنند.

کد خبر 5969700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha