۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۷

معاون سیاسی استاندار البرز:

نشست تخصصی عفاف و حجاب کشور به میزبانی البرز برگزار می‌شود

نشست تخصصی عفاف و حجاب کشور به میزبانی البرز برگزار می‌شود

کرج - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز از برگزاری نشست تخصصی عفاف و حجاب کشور به میزبانی این استان در دی ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی ولی پوری ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی نشست تخصصی پرچمداران عفاف و حجاب کشور به میزبانی استان البرز گفت: جایگاه عفاف و حجاب از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این مهم تقویت کننده ارزش‌های اسلامی به شمار می‌رود.

وی حجاب را از پایه‌های تمدن ایران دانست و مطرح کرد: دشمنان کشور طی سنوات گذشته با شعارهای عوام فریبانه قصد داشتند حجاب را به موضوعی در راستای دوقطبی سازی جامعه اسلامی تبدیل کنند که در نهایت با شکست مواجه شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با اشاره به اینکه در دفاع از اصول و احکام نباید هیچ گونه تساهل و تسامحی صورت گیرد، افزود: باید رویکردها و اقدامات مورد پیگیری در حوزه ترویج عفاف و حجاب با جدیت و به شیوه‌های ایجابی و فرهنگی پیگیری شوند.

ولی پوری ادامه داد: این رویکردها و اقدامات باید مطابق مدل‌های جدید نوآورانه، جامعه‌پسند، تأثیرگذار و فراگیر در قالب همایش‌های استانی، برنامه‌های فرهنگی و … در این حوزه انجام شوند.

گفتنی است که نشست تخصصی پرچمداران عفاف و حجاب کشور از ششم تا هشتم دی ماه ۱۴۰۲ به مدت سه روز و به میزبانی اداره کل امور زنان و خانواده استانداری البرز برگزار خواهد شد.

کد خبر 5969726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha