۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۱

عرضه بنزین به صورت دستی در سیستان و بلوچستان

عرضه بنزین به صورت دستی در سیستان و بلوچستان

زاهدان- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: هم اکنون جایگاه‌های سوخت به حالت دستی برای عرضه سوخت فعال است و تا این لحظه ۱۱ جایگاه برای عرضه فعال است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: در پی اختلال در جایگاه‌های سوخت که مسأله‌ای کشوری است عرضه بنزین به صورت دستی در جایگاه‌ها انجام می‌شود.

قربانعلی مردانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر پیرامون اختلال در عرضه بنزین و گازوئیل که به صورت سراسری است، بیان کرد: همه متخصصان امر پای کار هستند و در تلاشند تا این اختلال تا ساعاتی آینده رفع شود.

وی افزود: جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد مردم در صورتیکه نیازمند ضروری به بنزین نیستند، فعلاً تا رفع کامل مشکل، به جلایگاه‌های عرضه مراجعه نکنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: هم اکنون جایگاه‌های سوخت به حالت دستی برای عرضه سوخت فعال است و تا این لحظه ۱۱ جایگاه برای عرضه دستی بنزین به مدار عرضه بازگشته و مابقی در حال انجام هستند.

وی گفت: در حال حاضر از تعداد ۷۲ جایگاه عرضه سوخت در استان سیستان وبلوچستان، جایگاه‌های سوخت ایران، جاده ابریشم و جایگاه دانشگاه به صورت دستی فعالیت دارند.

از ۷۲ جایگاه تحت نظر مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان در حال حاضر ۲۲ جایگاه شامل ۴ جایگاه در خاش، ۹ جایگاه در سراوان، ۸ جایگاه در زاهدان، یک جایگاه در زابل فعال بوده و به صورت آفلاین در حال ارائه خدمات به شهروندان هستند.

کد خبر 5969727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • زابلی IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      0 0
      ببخشید میشه بفرمائید کدام جایگاه تو زابل هست که به صورت دستی بنزین میده ؟! من که جایگاه خود شرکت نفت زابل هم رفتم ولی متاسفانه ده لیتر هم بهم ندادن.....!
    • پرستومهاجر IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
      1 0
      سلام در سراوان فقط دوجایگاه بنزین آفلاین عرضه میشه اونم ۱۰لیتربرای هرماشین صف طویل کسی جوابگو نیست