۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۲۱

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه:

حلقه مفقوده حل مشکلات کشور گفت‌وگو است

حلقه مفقوده حل مشکلات کشور گفت‌وگو است

کرمانشاه- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: حلقه مفقوده حل مشکلات کشور گفت‌وگو است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی شعبانی بعد از ظهر دوشنبه در پنجمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی استان که در جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: حلقه مفقوده کشور برای حل مشکلات در حوزه‌های مختلف گفتگو است.

وی افزود: کشور نیازمند گفتگوست و آورده‌ها و داشته‌ها را باید به گفتگو گذاشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه دانشجو کنشگر اصلی جامعه و از قشری است که می‌تواند نسبت به مسائل در حوزه‌های مختلف موضع‌گیری نماید یا آنها را حل کند، گفت: برگزاری مسابقات مناظره باید برای دانش‌آموزان سطح پایه هم انجام گیرد.

شعبانی بیان کرد: مهارت گفتگو، مقابله و مواجهه با انتقاد را باید قبل از دوران دانشجویی به دست آورد، در حال حاضر حتی کودکان دوره ابتدایی موضع‌گیری مشخص و استدلال‌هایی قوی دارند و اگر با استدلال با آنها صحبت نشود چیزی را نمی‌پذیرند، پس نیازمند گفتگو در این فضا هستیم.

به گفته وی، امروز به آموختن مهارت‌های گفتگو در استان نیازمندیم و باید بتوانیم ضرورت آموختن، مهارت‌مناظره وگفتگو را افزایش دهیم.

شعبانی عنوان کرد: شاید دانش‌آموزان و افراد سطوح پایه، مناظره را یاد نگیرند اما گفتگو را یاد خواهند گرفت و با این روش می‌توان از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و مشکلات جامعه که به دلیل گفتگوهای نامناسب به وجود می‌آید جلوگیری کرد.

کد خبر 5970292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha