۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۹

سرپرست بهزیستی استان زنجان:

خیران با پرداخت زکات اقشار آسیب پذیر را حمایت کنند

خیران با پرداخت زکات اقشار آسیب پذیر را حمایت کنند

زنجان- سرپرست بهزیستی استان زنجان گفت: جمع آوری زکات می تواند در تامین مسکن، ایجاد اشتغال و بهبود معیشت جامعه هدف بهزیستی موثر باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله خدابنده لو با تقدیر از خیران و مردم خیراندیش استان زنجان که همواره یاریگر بهزیستی هستند، گفت: هدایت نیات خیر و پرداخت زکات یکی از راه‌های از بین بردن فقر است.

وی ترویج و نهادینه کردن فرهنگ زکات در جامعه را مهم عنوان کرد و افزود: حضور مردم در فعالیت‌های عام المنفعه و خیرخواهانه علاوه بر تقویت روحیه یاری و مهربانی در جامعه می‌تواند نقش بسزایی در بهبود زندگی کودکان، زنان سرپرست خانوار و اقشار آسیب پذیر داشته باشد.

سرپرست بهزیستی استان زنجان میزان مشارکت‌های مردمی (نقدی، غیرنقدی، خدماتی) در شش ماهه اول سال را بیش از ۸ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بهزیستی یکی از مسیرهای مطمئن برای خدمات رسانی به قشر آسیب پذیر و نیازمند است که مردم خیر استان می‌توانند با اهدا نذورات خود به این نهاد موجبات بهره مندی جامعه هدف بهزیستی از این کمک‌ها را فراهم آورند.

خدابنده لو یادآور شد: تعداد کودکان تحت حمایت بهزیستی در طرح حامی نزدیک به ۸۰۰ کودک است و در حال حاضر ۶۷۰ حامی بهزیستی را همراهی می‌کنند و ۳۵۰ کودک چشم انتظار یاری حامیان و خیرین هستند.

کد خبر 5970590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha